پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، با اشاره به اهمیت معادن آذربایجان غربی گفت: معادن استان به‌ویژه معادن طلا در سطح خاورمیانه شناخته‌شده و ارزشمند هستند اما نبود واحدهای فرآوری فرصت مطلوبی برای سودجویی فراهم کرده است.

شعار سال: رضا جمشیدی فر با اعلام نارضایتی از وضعیت مدیریت معادن طلای آذربایجان غربی، گفت: درصورتی که معادن استان به خوبی مدیریت شود بدون شک مزایای بسیار مطلوبی را برای استان در پی خواهند داشت.

وی، با گلایه از شرایط مدیریتی در استان، افزود: در پی نبود مدیران بومی در استان و استفاده از مدیران غیربومی باعث به حاشیه کشیده شدن ظرفیت معادن شده و در کنار ایجاد اشتغال برای چند ۱۰ نفر مزایای دیگری ندارد.

رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، تاکید کرد: معادن استان فاقد مسئول فنی جهت نظارت بر خاک ورودی و خروجی از معدن، استخراح طلا از معادن به خوبی انجام نشده و باعث ایجاد زمینه های فرصت طلبی و سودجویی شده است.

وی، تصریح کرد: تخلف در فروش خاک طلا با درصد طلای چهار درصد تا پنج ppm در معادن از سوی فرصت طلبان بارها از سوی مسئولان گزارش شده است که این قبیل مسائل بیشتر درراستای ضعف مدیریت و نبود کنترل کیفی صورت می گیرد.

جمشیدی، با بیان این‌که در بخش طلا ذخیره استانی خوبی داریم، اظهارداشت: معادن آذربایجان غربی با این حجم تولید برای ادامه فعالیت خود تضمین دارد که البته ادامه و تداوم فعالیت نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی، با اشاره به تحریم‌های موجود، تاکیدکرد: تحریم‌های صورت‌گرفته به هیچ عنوان بر روند عملکرد معادن استان تاثیر منفی نداشته است حتی در این برهه، اقتصادی‌ترین مورد استحصال طلاست، چراکه در این معادن از ماشین‌آلات داخلی استفاده می‌شود سوخت با قیمت قبلی خریداری می‌شود و مواد مصرفی مانند اسید و سیانور هزینه پایینی دارند.

رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، درباره مشکلات کارگران معادن استان نیز، گفت: مشکلات کارگران و وجود مسائلی پیرامون این مسئله بر کسی پوشیده نیست که در این دراستا حقوق و مزایای کارگران تا حد امکان به موقع پرداخت می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 6 آذر 97، کد مطلب: 1432596، www.dana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
مشکلات استان خیلی زیاده ولی بیایید از زحماتی که در جهت بهبود هرچه بیشتر این مشکلات داره انجام میشه هم غافل نباشیم و از مسئولین تشکر کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین