پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان خطاب به مديران استان گفت: به منظور تشريح 40 سالگی انقلاب چاپ بروشور و كارهای كليشه‌ای تأثيرگذار نيست، نوآور باشيد
شعارسال:سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان خطاب به مديران استان گفت: به منظور تشريح 40 سالگی انقلاب چاپ بروشور و كارهای كليشه‌ای تأثيرگذار نيست، نوآور باشيد.

ابوالقاسم الماسی صبح امروز در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان سخنان خود را با گلایه از دستگاه‌ها و مدیران آغاز کرد و افزود: بسیاری از مدیران بزرگی و اهمیت کار را درک نکردند چراکه قرار است 40 سال اقتدار انقلاب و دستاوردهای آن را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب فرصت مناسبی است که باید جدی گرفته شود، تأکید کرد: حضور مدیران در این جلسات الزامی است اما مشاهده می‌شود که برخی از مدیران کل حتی در حد معاونت هم نماینده معرفی نکردند و در جلسه شرکت نکردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه هر مقطع انقلاب اسلامی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، تصریح کرد: لازم است دید خود را وسیع‌تر کرده و نسبت به 40 سالگی انقلاب که دشمن برای آن برنامه دارد، جدی‌تر باشیم.

وی ادامه داد: تشریح هر مقطع انقلاب اسلامی مانند جنگ تحمیلی، ترور 17 هزار نفر توسط دشمن، انواع و اقسام توطئهها و تحریم‌ها که با افتخار و پیروزی از آنها بیرون آمدیم جای کار بسیاری دارد.

الماسی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه باید از ابزارهای جدید برای پاسخ به شبهات استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه کارگروه‌ها برنامه روشن و واضحی متناسب با شرایط امروز ارائه نکرده‌اند.

باید از عظمت 40 سال انقلاب بگوییم اما برخی از مسؤولان توجیه نیستند

وی تأکید کرد: نباید به کلیشه‌ها بسنده کرد بنابراین همه مدیران باید با جدیت به برنامه‌های 40 سالگی انقلاب ورود کنند و هیچ توجیهی برای ارائه ندادن برنامه‌ها وجود ندارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه جمعیت کثیری از مردم و نسل امروز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را به چشم خود ندیدند، اظهار کرد: باید این رویدادهای بزرگ برای مردم به خوبی تدوین شود تا نگاه صحیحی به رخداد‌های کشور پیدا کند و اگر نه دشمن نگاه خود را غالب می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف علمی، عمرانی، رفاه، اجتماعی و... کم نبوده است، اظهار کرد: در کشور مشکلاتی هست و دشمن به دنبال استفاده از این خلأهاست بنابراین ما باید تمام‌قد وارد شویم جلوی توطئه را بگیریم.

الماسی با اشاره به اینکه امروز هم انقلاب اسلامی از استحکام 40 سال قبل برخوردار است، افزود: امروز ما می‌خواهیم از عظمت 40 سال بگوییم اما به نظر می‌رسد که برخی از مسؤولان به خوبی توجیه نیستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که جهان بین دوقطب تعریف می‌شد، تصریح کرد: زمانی که لیبرالیسم و کمونیسم به عنوان راهکار نجات بشر معرفی می‌شد امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی گفتمان الهی را احیا و به جهان معرفی کردند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه فرصت زیادی نداریم در حالی که راه طولانی در پیش است، ادامه داد: باید افق بلندی را برای مردم ترسیم کنیم بنابراین این فرصت را باید غنیمت بدانیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف جشن 40 سالگی انقلاب باید اقدامات فاخر و اثربخش انجام دهیم، خاطرنشان کرد: اقدامات کلیشه‌ای و چاپ بروشور دیگر جوابگو نیست و باید از ابزارهای نوین استفاده کنیم.

الماسی با اشاره به اینکه تنها به دهه فجر متمرکز نشوید چراکه این ایام تنها جزئی از 40 سالگی انقلاب است، گفت: امروز انتظار داشتیم که از مجموعه اقدامات انجام شده صحبت بشود که رخ نداد.

وی با بیان اینکه امروز مردم، انقلاب، نظام و استمرار انقلاب مهم هستند، اظهار کرد: باید با این دید 40 سالگی انقلاب را دنبال کنیم چراکه ما پاسخگو هستیم و باید این انقلاب را به ظهور امام زمان(عج) پیوند بزنیم.

باید برنامه‌ها با محوریت مردم انجام شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه صدا و سیما با همه کارگروه‌ها هماهنگ باشد، افزود: همه دستگاه‌ها در 40 سال گذشته اقدامات شایسته‌ای انجام دادند و باید برنامه‌های مشارکتی با صدا و سیما تولید شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ها با محوریت مردم انجام شود، تصریح کرد: محور انقلاب و پشتیبان اصلی آن مردم بودند و امام خمینی(ره) نیز در نخستین اقدام پس از پیروزی انقلاب به رأی مردم رجوع کردند.

الماسی با اشاره به اینکه مردم قوام‌دهنده اصلی انقلاب و نظام هستند، ادامه داد: مسؤولان باید کمک و حمایت کنند و عرصه را برای حضور پرشور مردم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌ها ضد تبلیغ صورت نگیرد، گفت: برنامه‌ها دقیق و کارشناسی تدوین شود و با بهره‌گیری از اساتید دانشگاهی کار را به افراد کم سابقه و ناآگاه به کار تبلیغی سپرده نشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه شرایط امروز جامعه خاص است و دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسؤولان است، اظهار کرد: باید به سمت اتحاد و وفاق و امیدواری برویم.

وی با بیان اینکه دسترسی‌ مردم به مسؤولان گاهی دشوار می‌شود، افزود: تقاضاهای مردم زیاد نیست و باید مدیران در میان مردم حاضر شوند و حتی مورد نقد مردم قرار گیرند چراکه این موضوعات باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فعال‌تر شوند، تصریح کرد: هر کارگروه برنامه حساب شده تدوین کند که هدف مورد نظر همه را محقق کند و کار جزیره‌ای انجام نشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری همدان در ادامه به اعتبارت ویژه دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: دولت اعتباراتی برای انجام اموری فراتر از وظایف دستگاه‌ها در نظر گرفته و دستگاه‌هایی که طرح اثرگذار نداشته باشد، کمکی به آنها نمی‌شود.

در این جلسه تنها سه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمیته امداد حضور داشتند و بقیه حضار از معاونان و یا نمایندگان دستگاه‌های مدعو بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار13آذر97 ، کدخبر: 13970913000287، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین