پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۳۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که امروز برای افتتاح تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به این دانشگاه رفته بود، با اعتراض دانشجویان مواجه شد.دانشجویان معترض در زمان حضور آخوندی از وی درباره عملکردش پرسیدند و از او خواستند درباره به نتیجه نرسیدن مسکن اجتماعی توضیح دهد که با سکوت وزیر سابق راه روبرو شدند.

شعار سال: عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که امروز برای افتتاح تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به این دانشگاه رفته بود با اعتراض دانشجویان مواجه شد.

دانشجویان به حضور آخوندی در دانشگاه تهران و همچنین نسبت به عملکرد وی در دوران تصدی بر وزارت راه و شهرسازی معترض بودند.

دانشجویان معترض در زمان حضور آخوندی از وی درباره عملکردش پرسیدند و از او خواستند درباره به نتیجه نرسیدن مسکن اجتماعی توضیح دهد که با سکوت وزیر سابق راه روبرو شدند.

در زمان حضور آخوندی، نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران هم حضور داشت و البته شنیده می‌شود آخوندی به دعوت مصلی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران در این مراسم حضور پیدا کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 12آذر 97، کدخبر: 13970912000690، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
س.ح75
واقعا هم همینطور باید میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین