پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۶۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
مسیح علی‌نژاد، در اقدامی عجیب با انتشار یک فیلم از اعتراض دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری نسبت به مسائل صنفی قصد سوء استفاده از این حرکت دانشجویان را داشت که با پاسخ قاطع دانشجویان مواجه شد.

شعار سالروز یکشنبه تعدادی از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در اعتراض به مشکلات صنفی و رفاهی دانشگاه خود اقدام اعتراضی مقابل سلف مرکزی این دانشگاه کردند، یک روز از این اعتراض گذشت و شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری به نمایندگی از دانشجویان معترض این دانشگاه پیگیر حل مشکلات دانشجویان بود که انتشار یک فیلم از اعتراض دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در اینستاگرام مسیح علی‌نژاد باعث تعجب همگان شد.

سو استفاده‌ی مسیح علی‌نژاد از یک اعتراض ساده‌ی دانشجویی/جواب قاطع دانشجویان؛ از تمامی خود فروختگان اعلام برائت می‌کنیم

مسیح علی‌نژاد، خبرنگار فراری است که حالا در استخدام سرویس‌های بیگانگان قرار گرفته و از هر فرصتی جهت حمله به انقلاب اسلامی ایران استفاده می‌کند، در روز‌های اخیر این خبرنگار فراری که با رسوایی انتشار فیلم‌های غیر واقعی مواجه شده است، سعی می‌کند تا با انتشار فیلم‌هایی از یک اعتراض دانشجویی ساده آبروی رفته‌ خود را بازگرداند، قطعا در این زمان لازم است که دانشجویان نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

بلافاصله پس از انتشار این کلیپ، شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری در اقدامی انقلابی به این موضوع واکنش نشان داد و طی بیانیه‌ای پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و همچنین از تمامی افراد، گروه‌ها و جریان‌های اپوزیسیون خارجی خود فروخته، اعلام برائت کرد.

متن بیانیه شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غرق رحمت روانِ هر کَس که، انقلابی و حیدری باشد
هرچه خاکِ تمامِ یاران است، باقیِ عُمرِ رهبری باشد

شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری جمهوری اسلامی ایران، با تمام قاطعیت، از تمامی افراد، گروه‌ها و جریان‌های اپوزیسیون خارجی خود فروخته، اعلام برائت می‌کند و بر طبق این بیانیه اعلام می‌دارد:

۱_ تمامیِ اختلافات داخلی، منحصرا مربوط به داخل کشور و ملت شهید پرور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

۲_ هرگونه دخالت و اختلاف افکنی از سوی گروه‌ها و جریان‌های خارجی خود فروخته، از سوی شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری، محکوم بوده و تحتِ هیچ شرایطی مورد تایید این شورا نمی‌باشد.

۳_ با وجودِ تمامی معضلات و مشکلاتی که دانشجویانِ دانشگاه حکیم سبزواری با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند؛ همچنان مهم‌ترین مسئله برای دانشجویان، فارغ از تمامی مشکلات رفاهی و حزبی، حفظ و تقویت وحدت ملی می‌باشد.

در بُرهه‌ حساس کنونی و با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی حال حاضر کشور، جامعه و بالاخص جامعه‌ دانشجویی، بیش از پیش نیاز به وحدت و همدلی با یکدیگر دارند.

در وهله‌ بعد برای اعتلا و ارتقای نظام اسلامی، طبق بیانات مقام معظم رهبری، قِشر دانشجو به عنوان بزرگ‌ترین قشرِ جامعه و افسرانِ جنگ فرهنگی، تمام قد و مصمم، در مقابل هرگونه سوء استفاده و اختلاف افکنی جریان‌های خارجی، قد علم خواهد کرد.

شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و بخش کوچکی از این نظام عظیم و مقتدر اسلامی است.

تمامی فعالیت‌ها و جهت گیری‌های شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری، در راستای پیشرفت و ارتقای دانشگاه و در بُعد وسیع، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و با تمامِ امکانات و توان، در جهت تحقق این هدف، تلاش خواهد کرد.

شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری به نمایندگی از دانشجویانِ دانشگاه حکیم سبزواری، با کمال افتخار اعلام می‌دارد:

مَرگا به من که با پَرِ طاووسِ عالمی
یک موی گربه‌ی وطنم را عوض کنم

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری
هفتم آبان ماه یک هزار و سیصد و نود و هفت

تعدادی از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری هم نسبت به این موضوع اعتراض کردند و در فضای مجازی به انتشار این کلیپ واکنش نشان دادند.

یکی از دانشجویان نوشت:‌می‌خواستم به اون خانومی که فیلم اعتصاب دانشجویان رو برای پولی نژاد فرستاده بگم عزیزم فک نکن فرستادن اینجور کلیپ‌ها برای امثال مسیح اسمش شجاعت یا به قولی حریته بلکه بدون شک خریتی بیش نیست...

مسیح و امثال مسیح نه تنها بهت شجاعت نمیدن و برای آزادی تو تلاشی نمیکنن بلکه حمایتش از شما عین اسارته عزیزم...

گره‌ای که با دست باز میشه رو با دندون باز نمیکنن...

کسی نمیگه اعتراض نکنید، ولی اعتراض کردن هم مراتبی داره ...

شما با این کار یه مسئله پیش پا افتاده حل شدنی رو سیاسی کردی و بهای این کارتم آبروی اول خودت و بعد همه دانشجویان حکیم و دانشگاه و چه بسا ایرانه...

امیدوارم تو و همه کسانی که مثل تو فکر میکنن تجدید نظری در افکار بچگانتون بکنید...
سو استفاده‌ی مسیح علی‌نژاد از یک اعتراض ساده‌ی دانشجویی/جواب قاطع دانشجویان؛ از تمامی خود فروختگان اعلام برائت می‌کنیم
یکی دیگر از دانشجویان هم نوشت:خانومی که فیلم گرفتی واسه مسیح اخه یکم تحقیق کن بفهم قبلا هم اعتراضات سلف اینجوری انجام میگرفته و جواب هم میداده حالا چه جواب طولانی چه جواب کوتاه مدت، ولی همیشه دانشجو بلده از خودش دفاع کنه

نیاز نیست فیلم بگیری بفرستی واسه یه عده خود فروش که از ما واسه تبلیغات ضدایران استفاده کنن ما خودمون بلدیم گلیم خودمونو از آب بکشیم بیرون نیازیم به هیچ حزب خارجی نداریم

این همه دانشگاه بزرگ اعتراض میکنن صداش درنمیاد جواب اعتراضشونم میگیرن بعد واسه یه اعتراض واسه غذا باید ابرو دانشگاهمون و خودمون اینجوری بره، واقعا متاسفم
سو استفاده‌ی مسیح علی‌نژاد از یک اعتراض ساده‌ی دانشجویی/جواب قاطع دانشجویان؛ از تمامی خود فروختگان اعلام برائت می‌کنیم

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 9 آبان 97، کدمطلب: 721075، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین