پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
بولتن تخصصی شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، حاوی اطلاعاتی از وضعیت پرداخت الکترونیک کشور در آبان‌ماه ۹۷ منتشر شد.
شعارسال: این گزارش در پنج بخش اصلی بر موضوعاتی چون «جایگاه شاپرک در اقتصاد ملی»، «شاخص‌های عملکردی شاپرک در آبان ۱۳۹۷»، «کیفیت انجام خدمات پرداخت الکترونیک کارتی»، «بررسی عملکرد کلی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» و «بررسی وضعیت بانک‌های صادرکننده و پذیرنده» متمرکز شده است.

گزارش اقتصادی شاپرک به‌صورت دوره‌ای در راستای رسالت شاپرک مبنی بر اطلاع‌رسانی در فضای پرداخت الکترونیک کشور منتشر می‌شود و هدف از انتشار آن کمک به فعالان حوزه پرداخت الکترونیک کشور در عرصه‌های تصمیم‌گیری و اجرایی است.

به ترتیب شرکت‌های به‌پرداخت ملت، سپ، آپ، تاپ و کارت اعتباری ایران کیش بیشترین سهم را از نظر تعداد تراکنش‌های شاپرکی آبان ۹۷ را داشته‌اند.

به ترتیب شرکت‌های به‌پرداخت ملت، ایران‌ کیش، سپ، تاپ و سداد بیشترین سهم را از نظر مبلغ تراکنش‌های شاپرکی آبان ۹۷ را داشته‌اند.

به ترتیب بانک‌های ملت، ملی، کشاورزی، صادرات، پارسیان و سپه بیشترین سهم پذیرندگی از کل تعداد تراکنش‌های شاپرکی را در آبان ۹۷ داشته‌اند.

به ترتیب بانک‌های ملت، صادرات، ملی، کشاورزی، سپه و تجارت بیشترین سهم پذیرندگی از کل مبلغ تراکنش‌های شاپرکی را در آبان ۹۷ داشته‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 24 آذر 1397 ، کدخبر: 321965 ، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین