پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
محمدرضا کلایی شهردار مشهد در مراسم تکریم تقی زاده خامسی شهردار سابق مشهد و معارفه خود به عنوان شهردار جدید این کلانشهر با اشاره به اینکه شهر مشهد همانند سایر شهر‌ها دارای شکاف‌ها و مشکلاتی است، گفت: معتقدم تنها راه مواجه با این شکاف‌ها و رفع مشکلات گفتگو است.

شعارسال: شهردار مشهد گفت: اطمینان دارم با کمک همکاران و همشهریانم دوران پر از امیدی را رقم بزنیم.

 محمدرضا کلایی شهردار مشهد در مراسم تکریم تقی زاده خامسی شهردار سابق مشهد و معارفه خود به عنوان شهردار جدید این کلانشهر با اشاره به اینکه شهر مشهد همانند سایر شهر‌ها دارای شکاف‌ها و مشکلاتی است، گفت: معتقدم تنها راه مواجه با این شکاف‌ها و رفع مشکلات گفتگو است.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات و توسعه شهر به گفتگو‌های بین نسلی، بین بخشی و سازمانی نیاز داریم، زیرا گفتگو کم هزینه‌ترین و موثرترین راه است.

شهردار مشهد با تقدیر از حسن توجه شورای شهر مشهد برای انتخاب وی به عنوان شهردار مشهد گفت: امیدوارم با کمک و یاری خداوند و توجه حضرت رضا (ع) با تلاش و برنامه ریزی پاسخگوی اعتماد شورا و توسعه عادلانه شهر مشهد باشیم.

کلایی افزود: زمانی که بحق انتخاب شدنم به عنوان شهردار مشهد مطرح شد به قرآن مراجعه کردم که اول صفحه آیه ۹۶ سوره اعراف آمد و دلم مطمئن و گام هایم استوار شد؛ لذا اطمینان دارم با کمک همکاران و همشهریانم دوران پر از امیدی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد:مشهد دارای ظرفیت‌های بسیاری است و فضای کار برای همه وجود دارد.

شهردار مشهد گفت: برای رفع مشکلات و از میان رفتن شکاف‌ها باید وارد گفتگو شویم، زیرا می‌خواهیم بیشترین خدمت را به شهروندان و زائران ارائه دهیم.

کلایی با بیان اینکه در این راه نیاز به پیش قدم داریم، افزود: در این راه من و همکارانم پیش قدم خواهیم بود تا از طریق گفتگو، شفافیت و پاسخگویی شکاف‌ها را از میان برده و زخم‌ها را التیام بخشیم و مشهد را به جایگاه خود برسانیم.

وی تصریح کرد: از همه مردم، کارشناسان، نخبگان، سازمانها، نهاد‌ها که وظیفه خدمات رسانی را به شهروندان و زائران دارند می‌خواهم که ما را در راه خدمت بهتر یاری کنند.

شهردار مشهد با آرزوی موفقیت برای تقی زاده خامسی شهردار سابق مشهد گفت: از حضرت رضا (ع) که سرمایه معنوی مشهد هستند و هرچه داریم از وجود این امام رئوف است درخواست دارم که مارا یاری و دلهایمان را مهربان کند تا هرچه بهتر به زائران و مجاوران خدمات رسانی کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25آذر 1397 ، کدخبر:6763913 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
همه اولش خوبن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین