پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم انتقال خطوط نفت و گاز در اهواز، گفت: وزارت نفت و وزارت نیرو باید هر چه سریع‌تر نسبت به انتقال یا ایمن‌سازی خطوط نفت و گاز در شهر اهواز اقدام کنند.

شعارسال: عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم انتقال خطوط نفت و گاز در اهواز، گفت: وزارت نفت و وزارت نیرو باید هر چه سریع‌تر نسبت به انتقال یا ایمن‌سازی خطوط نفت و گاز در شهر اهواز اقدام کنند.

رحیم کعب‌عمیر  اظهار کرد: اهواز، شهر انرژی و پایتخت اقتصاد کشور است و با گسترش شهر، خطوط انتقال نفت و گاز در محدوده اهواز قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به شرایط برخی خطوط نفت و گاز در اهواز و احتمال خطر انفجار این خطوط افزود: باید وزارت نفت و وزارت نیرو هر چه سریعتر نسبت به انتقال یا ایمن‌سازی خطوط نفت و گاز در سطح شهر اهواز اقدام کنند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر کریدور نفتی اهواز از سمت پارک شهروند و مناطق نفتی پادگان دغاغله به سمت مخازن نفتی جنوب شرق اهواز عبور می‌کند؛ عبور کریدور نفتی از شهر هزینه‌هایی بر شهر متحمل می‌کند و همچنین موجب برخی مشکلات از جمله ترافیک می‌شود.

کعب‌عمیر همچنین با اشاره به عبور خطوط برق از میان معابر شهر اهواز، تصریح کرد: برخی خطوط برق در وسط خیابان و معابر شهر اهواز قرار دارند که موجب شده‌اند نتوانیم در این مسیرها پل عابر پیاده احداث کنیم و به دلیل نبود پل عابر پیاده در برخی مسیرها کشته و مجروح داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر مقرر شده است که اگر می‌خواهیم در مکانی پل عابر پیاده احداث کنیم دکل تلسکوپی انتقال برق نصب شود اما اگر هزینه این دکل‌ها در اختیار شهرداری قرار بگیر می‌توانیم زیرگذر احداث کنیم زیرا بیشتر مورد استفاده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 26آذر 1397 ، کدخبر:97092613104 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین