پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: میزان خسارت اولیه زیست محیطی در منطقه سرخون ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
شعارسال: شهرام احمدی با اشاره به شکستگی لوله نفت خام در منطقه گندمکار سرخون شهرستان اردل، اظهار کرد: حفاظت محیط زیست استان درحال پیگیری قضایی و قانونی این مشکل است.

وی با اشاره به اینکه خالک‌های آلوده در حال جمع‌آوری هستند، اظهار کرد: ذرات نفتی در قسمتی از کارون چهار مشاهده شده است.

احمدی با اشاره به حضور نیروهای زیست محیطی به این مناطق، افزود: با توجه به اینکه منطقه حفاظت شده «هلن» در این منطقه قرار دارد، خسارت زیست محیطی باید با دقت بررسی شود.

احمدی با بیان اینکه با هماهنگی شرکت نفت، حوضچه‌هایی برای جمع آوری نفت جاری در منطقه قرار داده شده است، تصریح کرد: همچنین در این منطقه مواد جاذب نفت در مسیر شکستگی خط انتقال نفت و همچنین در مسیر و حاشیه رودخانه سرخون قرار گرفته شده است.

هفته گذشته براثر بارش باران و رانش زمین خط انتقال نفت خام از خوزستان به اصفهان در منطقه سرخون از توابع شهرستان اردل شکست و آب رودخانه سرخون به نفت خام آلوده شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری البرزما، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آذر 1395، کدخبر: 430602 ، www.alborzema.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین