پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
مديران دولت تدبير و امید قول دادند در هفته دولت استخر شناي شهر اردل و جاده دسترسي کارون ۴ به بهره برداري برسد ولي هيچکدام از اين دوپروژه تکميل نشده اند. از مسئولان مي خواهيم که کارها را جهادي انجام دهند و بدانند که مديريت جهادي شعار نيست و بايد عملي باشد.
شعارسال: حجت‌الاسلام موسي سلمانپور در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته با تسليت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به همه مسلمانان جهان، اظهار داشت: امام صادق (ع) در دوران امامت خود به نشر و ترويج معارف ديني ‌پرداخت و از هيچ دشمني واهمه نداشت.

سلمانپور با بيان اينکه بسط و ترويج مذهب تشيع بيشتر بر عهده امام صادق (ع) بود، افزود: آن حضرت به بهترين شکل به تبيين و تعميق هويت دینی در مذهب تشيع پرداخت.

امام جمعه اردل تصريح کرد: امام جعفر صادق (ع) بنيانگذار و مدیر مکتبي بوده که امروز نجات‌بخش انسان از بسياري از ظلمات و گناهان است.

وي افزود: اگر فنون اسلامي و رشادت امام صادق نبود امروز واقعه کربلا هم گم شده بود و ما زنده بودن اين واقعه را مديون اين امام همام هستيم.

خطيب جمعه اردل در ادامه با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعي اظهار کرد: ايران به فضل الهي داراي پيشرفته ترين صنايع نظامي شده است و به برکت خون شهدا صنعت دفاعي ايران فناوري دشمنان را به چالش کشيده است.

اين مقام مسئول بابيان اينکه مديران دولت تدبير قول دادند در هفته دولت استخر شناي شهر اردل و جاده دسترسي کارون ۴ به بهره برداري برسد ولي هيچکدام از اين دوپروژه تکميل نشده اند. از مسئولان مي خواهيم که کارها را جهادي انجام دهند و بدانند که مديريت جهادي شعار نيست و بايد عملي باشد.

حجت الاسلام سلمانپور با ابراز گلایه از قيمت خودروها ي ايراني افزود: دولت تدبير و امید بايستي علاوه بر کنترل تورم، قيمت خودرو هاي داخلي را کاهش دهد تا قشر ضعيف جامعه هم بتواند در حد خودشان يک وسيله نقليه بخرند.

گفتني است در نماز جمعه اين هفته به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) مراسم سينه زني و ايستگاه صلواتي برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال جدیدترین ها، تاریخ انتشار: 1 شهریور 1393، کدخبر: 17123 ، www.jadidtarinha.net

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین