پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه شهرداری را در خصوص تغییر نرخ تعرفه بهره‌برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران را بررسی و به تصویب رساندند.

شعارسال: لایحه تغییر نرخ تعرفه بهره‌برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در شرایطی در دستور کار جلسه شورا قرار گرفت که این تعرفه ها از سال ۸۹ تا ۹۴ تغییری نداشته و تنها در سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی را داشته اند.

بر اساس این گزارش لایحه مذکور برای تغییر در تعرفه ها در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت جمع بندی دو کمیسیون بودجه و فرهنگی شورا با افزایش ۱۵ درصدی تعرفه ها به رای گذاشته و به تصویب رسید. این در حالی بود که شهرداری تهران افزایش ۳۰ درصدی را به شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرده بود.

نایب رییس شورا که به جای مهدی چمران ریاست ادامه جلسه را برعهده داشت در این خصوص اظهار داشت: این افزایش تعرفه از ابتدای خرداد ماه سال جاری اعمال خواهد شد. این در شرایطی است که در یک دهه گذشته تنها یک بار شاهد افزایش تعرفه اماکن ورزشی بوده‌ایم. حتی با اعمال این افزایش ۱۵ درصدی نیز همچنان تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران نسبت به بخش خصوصی و دولتی از میزان کمتری برخوردار است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از دویست و شصتمین جلسه علنی شورا، بررسی نامگذاری و تغییر نام معابر را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت سه مورد نامگذاری جدید و سه مورد تغییر نام به تصویب اکثریت اعضا رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:28اردیبهشت1395، کدخبر: 3661405: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین