پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با همکاری بخش بین‌الملل معاونت علمی توانسته‌ایم در جهان بازارسازی کنیم.

شعار سال: پیمان صالحی در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار و ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: در اولین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تنها ۱۲۰ شرکت حضور داشتند که امسال به ۳۵۰ شرکت رسیده است. برخی از شرکت‌ها به‌واسطه رشد توانسته‌اند شرکت‌های زایشی باشند که این نکته خوبی است و در این دوره از نمایشگاه نه هزار محصول ساخت ایران ارائه می‌شود.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان فروش سال گذشته این نمایشگاه بوده و شرکت‌ها توانسته‌اند قراردادهایی منعقد کنند. همچنین هر ساله با هماهنگی‌های معاون بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توانسته‌ایم برای محصولاتمان در خارج از کشور بازارسازی کنیم تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه خرید تجهیزات هم داشته باشند.

وی اضافه کرد: هفت هزار نفر شاغل در شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران محیطی است برای تأمین نیازهای شرکت‌ها و اشتغال افراد. به همین منظور با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری از شرکت‌های نانو حمایت‌های مالی می‌شود که این حمایت مالی براساس سطح‌بندی صورت‌گرفته از محصولات انجام می‌شود. صالحی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در جهت اهداف نظام و برای ظهور و بروز استعدادهای علمی برگزار می‌شود و به‌طور قطع با هم‌گرایی و هم‌فکری بین وزارت علوم و معاونت علمی می‌توان هم‌افزایی بین بازیگران اصلی علمی به‌ وجود آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 3 دی 97، کد مطلب: 346676، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
در جهت اهداف جامعه و نیازهای مردم تلاش کنید تا مردم اینقدر گرفتار نباشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین