پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
منابع دیپلماتیک اعلام کردند عربستان سعودی به کشور‌های عضو اتحادیه عرب گفته است که مخالف بازگشت سوریه به این اتحادیه نیست.
شعارسال: منابع دیپلماتیک اعلام کردند عربستان سعودی به طور تلویحی با بازگشت سوریه به اتحادیه عرب موافقت کرده و به کشور‌های عضو اتحادیه عرب گفته است که مخالف بازگشت سوریه به این اتحادیه نیست.

پیش از این نیز برخی منابع دیپلماتیک اعلام کردند هدف از سفر‌ها و تماس‌های برخی طرف‌های عربی با دمشق ترغیب سوریه به مطرح کردن درخواست بازگشت به اتحادیه عرب به منظور حفظ آبروی کشور‌های عربی است.

این منابع افزودند: از آنجا که با آغاز سال ۲۰۱۹، سودان ریاست شورای اتحادیه عرب را برعهده خواهد گرفت، از آن خواسته شد برای آزمودن دمشق اقدام کند. از این رو، هدف از سفر عمر البشیر، رئیس جمهور سودان به دمشق بررسی احتمال بازگشت سوریه به اتحادیه عرب بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: ۷ دی 1397 ، کدخبر: 6777717 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین