پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
دبیر پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2016) گفت: 140 نشست تجاری میان شرکت های ایرانی و خارجی در طول سه روز برگزاری این نمایشگاه برگزار می شود.

شعارسال: مجید نجفیان بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، گفت: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه، پایه گذاری ادبیات جدیدی در عرصه نمایشگاهی و بین المللی و ایجاد سرمایه گذاری های فنی و بلند مدت بوده است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال 82 شرکت فناوری از 14 کشور جهان، 91 شرکت و موسسه ایرانی حضور دارند و 80 شرکت کره ای به صورت مستقیم در نمایشگاه کره ای شرکت دارند که در مجموع 250 شرکت در نمایشگاه امسال حاضر هستند.

نجفیان افزود: در نمایشگاه امسال چند رویداد برگزار می شود که از جمله آنها نشست شبکه سازی است که در آن 14 صاحب نظر از 12 کشور جهان در کنار صاحب نظران ایرانی آخرین تجارب کاربردی خود را در حوزه های فناوری ارائه می کنند همچنین سه نشست انتقال فناوری در حوزه های فناوری اطلاعات ، بیوتکنولوژی و نفت و گاز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد دیگری به نام 'سیلیکون ایرانی' در نمایشگاه امسال گفت: هدف از برگزاری این رویداد شبکه سازی میان فناوران و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور است.

نجفیان خاطر نشان کرد: همچنین در کارگاه آموزشی بین المللی با همکاری مرکز علم و فناوری جنبش عدم تعهد میزان 19 کشور جهان خواهیم بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 2 خرداد 1395، کدمطلب: 82084077 (5346952) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین