پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تغییر کاربری های شهری باید براساس قوانین راه و شهرسازی صورت گیرد و این قوانین در کاربری ها لحاظ شود.

شعارسال: اقبال عباسی عصر چهارشنبه در کمیسیون ماده 5 چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رعایت قوانین راه و شهرسازی، توجه به ضوابط و پرهیز از روابط در تغییر کاربری ها همواره مورد توجه مسئولان مدیریت شهری باشد.

وی افزود : در تغییر کاربری زمین های شهری از مسکونی به فضای سبز و یا اداری باید به سهم شهرداری و مالک توجه شود.

عباسی، در ادامه به تهیه پیوست فرهنگی برای خیابان ملت شهرکرد برای تبدیل بخشی از این خیابان (بین میدان دوازده محرم تا چهارراه ولیعصر ) به پیاده رو به عنوان قدیمی ترین خیابان مرکز چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: این طرح که از سال های قبل مورد مطالعه قرار گرفته است نیازمند تصویب در کمیسیون ماده 5 و کمیسیون های بالادستی است.

وی همچنین در خصوص لزوم تعیین تکلیف مدیریت شهری لردگان یادآور شد: انتخاب شهردار و تشکیل جلسات شورای شهر لردگان باید هر چه سریع تر نهایی و انجام شود.

عباسی اظهار داشت: فرماندار شهرستان لردگان هر چه سریع تر وضعیت شورای شهر مرکز این شهرستان را تعیین تکلیف کند.

عضو. شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: خیابان ملت این شهر دارای قدمت تاریخی و دارای بناهای مذهبی و فرهنگی بسیاری است.

علیرضا توکلی تاکید کرد: با توجه به رشد جمعیت شهرکرد از سال 1355 تا 1395 ساماندهی آشفتگی خیابان ملت و ارتقای وضعیت گردشگری شهری در این منطقه ضروری است.

وی افزود: هم اینک وضعیت سیما و منظر خیابان ملت شهرکرد ناملایم است که تبدیل بخشی از این خیابان (بین 'فلکه آبی' تا 'چهارراه بازار') به پیاده رو می تواند در ارتقای این مهم مؤثر باشد.

توکلی ، به بافت فرسوده 42 هکتاری شهرکرد اشاره و تصریح کرد: خیابان ملت شهرکرد نیز جزو بافت های فرسوده است که پیوست فرهنگی آن در طرح بازآفرینی شهری مطرح شده است.

 تصویب پیوست فرهنگی برای خیابان ملت شهرکرد برای تبدیل بخشی از این خیابان به پیاده رو به عنوان قدیمی ترین خیابان مرکز چهارمحال و بختیاری به علت نیاز بیشتر به اقدام کارشناسی به جلسه بعدی کمیسیون ماده 5 استان موکول شد.

اعضای کمیسیون ماده 5 چهارمحال و بختیاری کلیات اجرایی تغییر کاربری 13 طرح شهری شامل 9 طرح مربوط به شهرکرد، 2 طرح مرتبط با نافچ از توابع شهرستان شهرکرد و 2 طرح مختص لردگان را تصویب کردند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 12دی 97، کدخبر:83156936 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین