پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
برخی از نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا پس از دیدار با ترامپ گفتگوها را بی نتیجه خواندند و گفتند که هیچ پیشرفتی در مذاکرات نداشته‌اند.

شعارسال: تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا در حالی وارد دوازدهمین روز خود شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور در جلسه اعضای هیات دولت گفت که شاید تعطیلی دولت بیش از این‌ها به طول بینجامد.

دونالد ترامپ در حالی در کاخ سفید سخن می‌گفت که پوستر «تحریم‌ها در راهند» را مقابل خود قرار داده بود. پوستری که در واقع آن را با آغاز دور دوم تحریم‌ها علیه ایران منتشر کرده بود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در نشستی که با حضور قانونگداران ارشد آمریکا برای بررسی تعطیلی بخش‌هایی از دولت برگزار شده بود با جمعی از رهبران کنگره دیدار کرد و از آنها خواست تا روز جمعه بار دیگر برای گفت‌وگو پیرامون موضوع تعطیلی دولت به کاخ سفید بیایند.

برخی از نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا پس از دیدار با ترامپ گفتگوها را بی نتیجه خواندند و گفتند که هیچ پیشرفتی در مذاکرات نداشته‌اند.

دیدار رئیس جمهوری آمریکا با نمایندگان در اتاق وضعیت کاخ سفید که عموما مختص جلسه‌های مربوط به امنیت ملی و شرایط حساس است برگزار شد.

اختلاف رئیس جمهوری آمریکا با نمایندگان دموکرات سنا بر سر اختصاص بودجه ۵ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار در مرز ایالات متحده با مکزیک، دولت این کشور را با بحران مواجه کرده است.

این اختلاف باعث شده تا از روز ۲۲ دسامبر تا کنون بخش‌هایی از دولت آمریکا تعطیل شوند.

بر اساس برآوردها، ساخت دیوار مکزیک مجموعا ۲۳ میلیارد دلار هزینه دارد. ترامپ پیش از این گفته بود که مکزیک باید این هزینه را بپردازد، اما مکزیک این درخواست را رد کرده است.









سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 13دی1397 ، کدخبر: 385719: www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین