پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
شرق نوشت:دادخواست ١٧ مسئول لت دهممرتبط با بورسیه‌های غیرقانونی صادر شده است؛ با خواسته ٥٢ میلیارد ریال ضرر؛ اما دراین‌بین شاید معروف‌ترین شخصی که دادخواست علیه او صادر شده، وزیر علوم وقت در دولت «محمود احمدی‌نژاد» یعنی «کامران دانشجو» باشد.

شعار سال:

 این خبر را «محمود صادقی»، منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به خبرگزاری «فارس» داده است. صادقی درباره این خبر گفته «پیرو مصاحبه‌ای که از من در خبرگزاری فارس منتشر شد و اظهاراتی که درباره پرونده بورسیه داشتم و نقل ‌قولی که از دادستان دیوان محاسبات کرده بودم، آقای شجاعی؛ دادستان دیوان محاسبات تماسی گرفت و توضیح داد به موضوع رسیدگی کرده‌است». 

او افزود: «دادستان با لحاظ محورهای فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین صورت‌جلسه ١١ خرداد ٩٤ در کمیسیون اصل ٩٠ مجلس (ناظر به جنبه‌های مالی پرونده) پرونده بورسیه را رسیدگی کرده و علیه ١٧ نفر از مسئولان ذی‌ربط، ازجمله وزیر وقت علوم دادخواست صادر کرده است».
او که قبل از نمایندگی مجلس، مشاور «رضا فرجی‌دانا» در وزارت علوم و همچنین «مدیرکل اداره بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت علوم، از سال ٩٢ تا ٩٤» بود، ادامه داد: «دادخواستی با خواسته ٥٢ میلیارد ریال ضرر ناشی از تصمیمات بورسیه علیه مسئولان ذی‌ربط صادر شده که باید مراحل بعدی آن طی شود؛ یعنی هیأت مستشاری باید از این اشخاص دعوت کرده و به پرونده رسیدگی شود».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 5 خرداد 1395، کد مطلب: 539415: www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین