پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
مدیرکل استاندارد آذربایجان‌ غربی گفت: در ۹ ماه اول امسال علیه ۵۰ واحد تولیدی متخلف در سطح استان به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اعلام جرم صورت گرفته است.
شعار سال: مدیرکل استاندارد آذربایجان‌ غربی گفت: در ۹ ماه اول امسال علیه ۵۰ واحد تولیدی متخلف در سطح استان به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اعلام جرم صورت گرفته است.

منصور جلایر ، با بیان اینکه در ۹ ماه اول امسال علیه ۵۰ واحد تولیدی متخلف در سطح استان به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اعلام جرم صورت گرفته است، اظهار کرد: در این مدت، تعداد تذکر به واحدهای متخلف ۳۲ مورد و تعداد اخطارها به واحدهای متخلف ۲۱۸ مورد بوده است.

وی در ارتباط با تعداد آزمون نازل‌های عرضه سوخت مایع از نوع بنزین و گازوئیل در آذربایجان‌ غربی گفت: در ۹ ماهه اول امسال ۱۰ هزار و ۹۵۱ مورد آزمون نازل‌های سوخت در سطح استان انجام شده که همگی این آزمون‌ها توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده صورت گرفته که تنها ۱۶ آزمون در این راستا رد شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال ۵۸۱ مورد آزمون باسکول ثابت همکف توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده انجام شده است، ادامه داد: از این تعداد ۵۵۳ آزمون قبول و ۲۸ آزمون نیز به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم رد شده‌اند.

جلایر تعدد آزمون انگ فلزات گران‌بها در آذربایجان‌غربی را ۸۰ مورد برشمرد و تصریح کرد: همه این آزمون‌ها توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان صورت گرفته که در نتیجه آن ۶۰ آزمون مورد تائید قرار گرفته و ۲۰ مورد نیز تائید نشده‌اند.

در سطح آذربایجان‌ غربی در مجموع هزار و ۲۳۲ واحد تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری وجود دارد که از این تعداد، هزار و ۷۳ مورد فعال و ۱۵۹ مورد غیرفعال هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 دی 1397، کدخبر: 13971017000196 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
تعطیلی واحد ها منجر به بیکاری بیشتر میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین