پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
عضو هیات مدیره اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با اشاره به توقف طرح برخورد با برندهای محرز پوشاک قاچاق در سطح عرضه گفت: لابی‌های قدرتمند عرضه‌کنندگان پوشاک قاچاق باعث توقف طرح شده است.

شعارسال: مجید افتخاری  و در پاسخ به این سوال که آیا طرح برخورد با برندهای محرز پوشاک قاچاق در سطح عرضه که از ابتدای هفته جاری قرار بود دوباره اجرا شود، به اجرا درآمد یا خیر، گفت: اگرچه قرار بود این طرح پس از یک وقفه کوتاه دوباره از 22 دی 97 اجرا شود اما با سنگ‌اندازی برخی ذینفعان متوقف شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح 70 درصد از فروشگاه‌های عرضه پوشاک کالاهای خود را از سطح فروشگاه‌ها جمع‌آوری کردند، بیان داشت: متاسفانه با توقف طرح برخی از این فروشگاه‌ها مجدد در حال عرضه پوشاک قاچاق هستند.

وی با بیان اینکه برخی ذینفعان واردات و عرضه پوشاک قاچاق با بیان اینکه این اقدام منجر به از بین رفتن امنیت می‌شود، گفت: پیرو طرح این مسائل، فرماندار یکی از شهرهای تهران اعلام کرده که من می‌دانم این کالاها قاچاق است اما برای حفظ امنیت این کالاها باید به فروش برسد.

افتخاری با تاکید بر اینکه لابی‌های قدرتمند قاچاقچیان و عرضه کنندگان پوشاک قاچاق باعث توقف طرح شده است، اظهار داشت: در حال حاضر شورای تامین استان تهران از ستاد خواسته تا طرح متوقف شود اما ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در حال رایزنی برای اجرای مجدد طرح است.

وی با بیان اینکه باید با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق مبارزه شود گفت: در سال حمایت از کالاهای ایرانی نباید به ذینفعان واردات پوشاک اجازه فعالیت داد .

به گزارش فارس طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق در سطح عرضه توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابتدای دی ماه 97 به اجرا درآمد که به گفته برخی فعالان حوزه تولید پوشاک این طرح با لابی‌های قدرتمند عرضه کنندگان پوشاک قاچاق متوقف شده است.

این در حالی است که حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌گوید طرح برخورد با برندهای محرز پوشاک قاچاق در سطح عرضه متوقف نشده اما ناهماهنگی‌هایی در اجرای طرح به وجود آمده که در حال رفع آن هستیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26دی 1397 ، کدخبر:13971026000675 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
شما فکرکن که بشه این قاچاق لباس متوقف کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین