پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان با اشاره به رشد استان زنجان در حوزه بهداشت و درمان گفت: علوم پزشکی زنجان دانشگاه تیپ یک کشوری است.

شعارسال: پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان با اشاره به پیشرفت حوزه بهداشت و درمان استان زنجان طی چهل سال گذشته گفت: قبل از انقلاب تنها دو بیمارستان شفیعیه و شهناز وجود داشت، ولی امروز ۱۱ بیمارستان در استان وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان زنجان نسبت به سال ۵۷ رشد داشته است و تعداد تخت‌های بیمارستانی از ۱۶۵ تخت به بیش از هزار و ۷۰۰ تخت رسیده است.

قزلباش به مرگ‌ومیر مادران در روستا‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: مرگ‌ومیر مادران در روستا‌های استان زنجان به صفر رسیده است.

وی تأکید کرد: در استان زنجان پوشش شهری در مراکز بهداشتی ۱۰۰ درصد است و در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار مراکز درمانی و بهداشتی توسعه یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: قبل از انقلاب جمعیت پزشکان استان زنجان در کل ۵۰ نفر بود، ولی خوشبختانه امروزه بیش از هزار پزشک در تخصص‌های مختلف در استان وجود دارد.

قزلباش ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دانشگاه تیپ یک کشوری است و در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی خوب درخشیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات درمانی در نقاط مختلف استان زنجان توسعه یافته است، ابراز کرد: تعداد مطلب‌های پزشکی و دندانپزشکی استان زنجان یک هزار مورد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: حوزه بهداشت و درمان استان زنجان با وجود کمبود منابع مالی در حوزه درمان توسعه خوبی داشته و زیرساخت‌های خوبی در این حوزه وجود دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 26دی1397 ، کدخبر: 739434: www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
کارایی بیمارستان هادرچه سطحی است اینکه الان 11 بیمارستان داریم با چه کارایی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین