پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
صدیف بدری ، اظهار داشت:طرح تحقیق و تفحص واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان با ۶۷ درصد آرای نمایندگان تصویب شد.
شعار سال: نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین از تصویب طرح تحقیق وتفحص از کشت و صنعت مغان خبرداد.

صدیف بدری ، اظهار داشت:طرح تحقیق و تفحص  واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان با ۶۷ درصد آرای نمایندگان تصویب شد.

وی بافزود: امیدواریم با تحقیق و تفحص از واگذاری کشت وصنعت مغان اردبیل بسیاری از مسائل پشت پرده واگذاری کشت و صنعت شفاف سازی و روشن شود.

بدری تصریح کرد:قیمت گذاری نازل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و وجود شائبه های جدی در مورد مذاکره و توافق با شرکت های حاضر در مزایده از سؤالات اساسی تقاضاکنندگان تحقیق و تفحص است.

وی افزود: عدم تعیین تکلیف دو هزار نفر از نیروی انسانی شاغل در این مجتمع موجب ایجاد بحران اجتماعی خواهد شد. اقتصاد شهر به این شرکت وابسته است و با توجه به اینکه خریدار این شرکت گرفتار بدهی عظیم بانکی است و قادر به پرداخت حقوق کارگران نیست، باید این واگذاری ابطال شود.

این نماینده مجلس، واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را غارت ملی خواند و گفت: قوه قضائیه باید به این موضوع ورود کند. اصرار و لجبازی سازمان خصوصی سازی در مورد این واگذاری به منافع عمومی ضربه زده است.

محورهای تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به شرح زیر است:

۱-بررسی نحوه قیمت گذاری به تفکیک زمین، کارخانجات، ماشین آلات و ...

۲-بررسی اهلیت خریدار.

۳-بررسی توان خریداران در اداره، افزایش سرمایه و واردات تکنولوژی های جدید.

۴-بررسی اختلافات دیرینه عشایر بر سر مالکیت واگذاری مذکور.

نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص ازنحوه قیمت‌گذاری و واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با 134 رأی موافق، 25 رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1397، کدخبر: 79852 ، www.sabalaneh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین