پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
گفته می‌شود که با وجود مصوبه هیئت مدیره مبنی بر برگزاری مزایده‌های فروش و ثبت آگهی در سایت شرکت برای فروش‌های صادراتی بیش از هزار تن، تمامی این فروش‌ها از طریق "مذاکره مدیر عامل" صورت گرفته است.

شعارسال: گفته می‌شود که با وجود مصوبه هیئت مدیره مبنی بر برگزاری مزایده‌های فروش و ثبت آگهی در سایت شرکت برای فروش‌های صادراتی بیش از هزار تن، تمامی این فروش‌ها از طریق "مذاکره مدیر عامل" صورت گرفته است.

پتروشیمی غدیر یکی از مهمترین شرکت‌های تولیدکننده پی وی سی با ظرفیت سالانه 120 هزار تن و ظرفیت تولید سالانه 150 هزار تن VCM از زیر مجموعه‌های هلدینگ تاپیکو (شستا) است.

نتایج یک بررسی نشان داده که 53 درصد از فروش‌های سال 96 و 24 درصد از فروش‌های سال 97 پی وی سی غدیر به یک شرکت داده شده است.

گفته می‌شود که با وجود مصوبه هیئت مدیره مبنی بر برگزاری مزایده‌های فروش و ثبت آگهی در سایت شرکت برای فروش‌های صادراتی بیش از هزار تن، تمامی این فروش‌ها از طریق "مذاکره" صورت گرفته است!

در حال حاضر بیشتر مراودات ارزی شرکت‌های شستا و به خصوص هلدینگ تاپیکو با شرکت ماکرو اینترنشنال (متعلق به شستا) صورت می‌گیرد ولی پتروشیمی غدیر مراودات ارزی خود شامل دریافت وجوه ارزی حاصل از فروش‌های صادراتی و خرید خارجی را از طریق صرافی "آمیت کیش" انجام می‌دهد که هیچگونه مجوزی از بانک مرکزی ندارد و تاکنون نامش در بین صرافی های مجاز نیست. نکته مبهم اینجاست که نحوه تعیین این صرافی مشخص نیست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی، تاریخ انتشار:3 بهمن 1397 ، کدخبر:2117143 ،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین