پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در جریان بازدید رئیس‌جمهور از وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی از جهت گیری شستا برای انتصاب مدیران عامل و اعضای هیت مدیره شرکت های تابعه این هلدینگ بر مبنای بومی گزینی و جوانگرایی از طریق برگزاری آزمون های تخصصی خبر داد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی تاپیکو، دکتر محمد رضوانی‌فر در خصوص اقدامات این شرکت در حوزه جوان‌گرایی و استفاده از بانوان در جایگاه‌های مدیریتی گفت: « دربحث انتصابات با محور قرار دادن جوان گرایی، ارتقا از درون، بومی‌گزینی و حضور بانوان در ترکیب هیأت مدیره‌ شرکت‌ها، قریب 70 درصد انتصابات بر مبنای ارتقاء دردرون سازمان بوده است. همچنین 56 درصد انتصابات زیر 45 سال است.

وی افزود: جهت‌گیری با تأکیدات مقام محترم وزارت بر آن است که میانگین سنی انتصابات هیأت مدیره شرکت‌ها و مدیران عامل به 40 سال برسد و مبنای انتصابات با محوریت بومی‌گزینی و جوان‌گرایی از طریق آزمون‌های تخصصی باشد که این تجربه در پتروشیمی آبادان و غدیر صورت گرفته و با رفع نواقص به کلیه گزینش‌ها و انتصابات تعمیم خواهد یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نیپنا، تاریخ 7 اسفند 97، کد مطلب: 18503: www.nipna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین