پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
خسرو ساکی با حکم وزیر آموزش‌وپرورش به‌عنوان رئیس جدید مرکز سنجش آموزش‌وپرورش منصوب شد.سید محمد بطحایی طی سخنانی اظهار کرد: مرکز سنجش آموزش‌وپرورش با اداره کل امتحانات سابق تفاوت و تغییر جدی و ماهوی پیدا کرده است؛ مرکز سنجش به‌عنوان چشم بینا برای حرکت نظام آموزش‌وپرورش در مسیر خود، باید نشانه‌های مثبت یا منفی را به بدنه مدیریتی آموزش‌وپرورش منعکس کند تا بر اساس این نشانه‌ها سیستم بتواند و مطمئن شود که آیا در مسیر صحیح و مطلوب حرکت می‌کند یا خیر.

شعار سال: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی حکمی خسرو ساکی را به ریاست مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

"ساکی" پیشتر مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بود که هم‌اکنون جایگزین عبدالرسول عمادی در مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش شد.

سید محمد بطحایی طی سخنانی اظهار کرد: مرکز سنجش آموزش‌وپرورش با اداره کل امتحانات سابق تفاوت و تغییر جدی و ماهوی پیدا کرده است؛ مرکز سنجش به‌عنوان چشم بینا برای حرکت نظام آموزش‌وپرورش در مسیر خود، باید نشانه‌های مثبت یا منفی را به بدنه مدیریتی آموزش‌وپرورش منعکس کند تا بر اساس این نشانه‌ها سیستم بتواند و مطمئن شود که آیا در مسیر صحیح و مطلوب حرکت می‌کند یا خیر.

وی گفت: همواره در آموزش‌وپرورش به‌دنبال این نتیجه بودیم که باید دیدگاهی در مسیر حرکت خود داشته باشیم که خوشبختانه مرکز سنجش گام‌های خوبی دراین‌باره برداشته است، هرچند که راه نرفته هم زیاد است و دلیل آن‌هم نبود زیرساخت و امکانات و همچنین فرهنگ‌سازمانی بوده است که همه این‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا آموزش‌وپرورش در مسیر حرکت خود به‌کندی پیش برود.

وزیر آموزش‌وپرورش مرکز سنجش را در زمان ریاست "عمادی" دارای دستاوردهای خوبی دانست و افزود: همچنان نیازمند وجود داشبردهای مدیریتی در آموزش‌وپرورش هستیم، نیازمندیم تا درجه‌ها و داشبوردهایی را در مقابل داشته باشیم تا دائماً انعکاس تصمیم‌ها را به مدیران برگردانند که درست است یا اشتباه.

بطحایی ادامه داد: امروز باید از زحمات بسیار زیاد آقای عمادی تشکر کنیم، این جلسه برای تکریم از زحمات وی است که اولین نشانه‌های تغییر در امتحانات نیز در زمان وی در مرکز سنجش آموزش‌وپرورش اتفاق افتاد. از ویژگی‌های بارز او که شاید در کمتر کسی باشد نگاه ملی به موضوعات آموزش‌وپرورش است، وی همواره مصالح آموزش‌وپرورش را به مصلحت‌بخشی خود و سازمان خود ترجیح می‌داد و امیدواریم که آموزش‌وپرورش از همکاری، مساعدت و همراهی وی در ادامه مسیر بهره‌مند باشند.

وزیر آموزش‌وپرورش با معرفی رئیس جدید مرکز سنجش آموزش‌وپرورش اضافه کرد: آقای ساکی رئیس جدید مرکز سنجش بنا است راهی را که آقای عمادی شروع کرده‌ ادامه دهد، وی از تجربه خوبی در حوزه‌های اجرا برخوردار است و نگاهی منظم به امور دارد، امیدوارم با همان انسجام فکری و ذهنی و کنار حسن خلق و روابط انسانی که همیشه داشته‌ در مجموعه جدید هم همین روند را ادامه دهد.

وی از مسئولیت جدید مرکز سنجش یعنی «پایش سند تحول بنیادین» در چارت جدید آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: مرکز سنجش به «مرکز سنجش و پایش سند تحول» آن مرکزی که دائماً گزارش‌های لازم را در اختیار مدیریت آموزش‌وپرورش قرار می‌دهد تبدیل شود. یکی از تخصصی‌ترین مراکز آموزش‌وپرورش مرکز سنجش بوده و افراد منظم، دقیق و در عین حال امین در این حوزه کار کردند که امیدوارم با همکاری همکاران این مرکز، مرکز سنجش مثل همیشه سرافرازانه از عهده مسئولیت‌ها و وظایف خود برآید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 14 بهمن 97، کدخبر: 1938761، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین