پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
رصدرودسر، گویا کسی نمی خواهد به فکر ورود سرمایه گذار به بخش گردشگری رودسر که همواره می تواند با افزایش درآمد شهرداری ها همراه شود بیفتد و این آزمون سخت برای شورا و شهرداری رودسر در این دوره محک خوبی خواهد شد که آیا آنها ...


شعارسال : شب گذشته نامه از طرف شهرداری رودسر به شورای اسلامی این شهر ارسال شده بود که محتوای آن نامه از قبل پیش بینی می شد.

گویا خداداد قنبرزاده در حال حاضر هنری جز فروش زمین جهت پرداخت بدهی های شهرداری به پیمانکاران و فعالیت های عمرانی ندارد.

محتوای نامه ارسالی از طرف شهرداری از فروش نزدیک به ۶۰۰۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر میدهد که ۴ قطعه به مساحت ۹۹۰ متر مربع جهت مزایده و اختصاص به آرامستان است و بقیه برای فعالیت های عمرانی در نظر گرفته شده است.

جلسه دیشب داغ و دارای نکات ظریفی بود که تلاش می کنیم به آنها کامل اشاره کنیم.

در آغاز جلسه شورای شهر رودسر اعضا با ملبغ ۱۰۸ میلیون تومانی فرش مزاییک ماهی فروشان موافقت کردند و شورا در دروه جدید از آزمون فاکتوریگ این خیابان موفق خارج شد.

در ادامه جلسه نامه شهرداری به شورا در خصوص فروش ۱۵ قطعه زمین با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع مورد بررسی قرار گرفت.

محمد حسین زاده رئیس شورا شهر رودسر در این درباره گفت: بنده با فروش زمین برای عمران و آبادانی شهر به صورت توزیع عادلانه موافق هستم ولی بهتر است به جای مزایده به صورت تهاتر انجام شود که زمینه سوء استفاده و از وقوع مشکلات جلوگیری شود.

میر حبیبی نائب رئیس شورا اظهار کرد: با فروش زمین جهت پرداخت بدهی و انجام کارهای عمرانی که در تضمین انجام آن چیزی ارائه نشده مخالفم و فقط جهت تهاتر برای ایجاد آرامستان موافق هستم.

کاظمی منشی شورا از مخالفیم تصویب نامه شهرداری افزود: اولین اشکال این نامه فروش به روش مزاییده است که زمینه را برای خرید پیمنکاران طلبکار از شهرداری مساعد می کند و هرگز اهداف مورد نظر که شورا را برای تصویب این نامه جلب کرده دست یافتنی خواهد شد.

وی با تاکید براینکه باید پس از دیدن عملکرد و ارزیابی استاندارد پروژه به پیمانکاران زمین واگذار شود اضافه کرد: هیچ ضمانتی برای اجرای کار عمرانی داده نشده و اگر پیمانکار این اعتبار را برای سهم طلب خود از شهرداری برداشت کند دیگر کار از کار گذشته و تجربه تلخی دیگر رقم خواهد خورد.

اسماعیل صفری رئیس سابق شورا تصریح کرد:اگر بتوانیم فعالیت عمرانی را در تمامی نقاط شهر گسترش دهیم گام مهمی در توسعه شهری برداشته می شود. در ادامه وی بدون هیچ حرفی جلسه را ترک کرد که این خود در ایجاد ابهامات بیشتر این نامه اضافه کرد.

قهرمانی سخنگوی شورا موافق تصویب این نامه گفت: فروش زمین نسبت به فعالیت پیمانکاران انجام شود و عملکرد فعالیت های عمرانی کاملا شفاف صورت گرفته و با توجه به پیشرفت کار قعطه مربوط به همان پروژه فروخته شود.

میرراضی عضو دیگر شورا و موافق این نامه گفت: اولویت اول ایجاد زمینه مساعد برای افزایش مساحت آرامستان است و باید با سرعت بیشتری در این مسیر گام برداریم.

رصدرودسر، گویا کسی نمی خواهد به فکر ورود سرمایه گذار به بخش گردشگری رودسر که همواره می تواند با افزایش درآمد شهرداری ها همراه شود بیفتد و این آزمون سخت برای شورا و شهرداری رودسر در این دوره محک خوبی خواهد شد که آیا آنها همچنان با شوق وصف ناشدنی برای فروش زمین اقدام خواهند کرد یا آستین ها را بالا خواهند زد و برای جذب سرمایه گذار از اتاق های شیشه خود فاصله گرفته در میان مردم خواهند آمد.

فروش زمین به عنوان سرمایه های شهرداری هر شهر روزی تمام خواهد شد اگر آن روز فردا باشد خداداد قبرزاده چه راهی را برای کاهش بدهی شهرداری و پرداخت حقوق کارکنان خود انتخاب می کند.

در میان جلسه صفری از چراغ سبز شورا سخن گفت، حال این سوال را باید از خود پرسید مدیریت چراغ سبز شورا با چه کسی است؟! آیا محمد حسین زاده که یکی از شعار های اصلی آن جلوگیری از فروش زمین و عدم اختصاص به کار غیر عمرانی بوده عملی می کند و یا همراهی با شهردار را می پسندد.

شینده شهردار جلسه ای فوق العاده صبح فردا با شواری شهر خواهد داشت که احتمالا تلاش می کند که نظر آنها را برای تصویب این نامه جلب کند آیا این اتفاق خواهد افتاد؟!!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت رصدرودسر ، تاریخ انتشار دوشنبه 04 آبان 1394 ، کد مطلب : 4376 : www.rasadroudsar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین