پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرانه دفترچه بیمه از ۴ هزارتومان به ۳۲ هزارتومان افزایش یافته است.

شعارسال: علی ربیعی ظهر امروز در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: تأمین سلامت در جامعه از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه آرامش و آسایش و پیشرفت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: خاطرات بسیاری از شهدای گیلان، به‌ویژه شهید آیت الله احسانبخش، انصاری و کریمی را در ذهن دارم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطرات ارزشمند شهدا پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و کریمی و دیگر شهدای گیلان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بهترین دوران زندگیم بود.

ربیعی با اشاره به اینکه عشق و علاقه و شوقی که شهدای گیلان در جبهه‌ها داشتند را هیچگاه از یاد نمی‌برم، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس و انقلاب کسی در فکر منابع مالی نبود و امید و شوق و عشق بسیار بود ولی اکنون تغییراتی ایجاد شده است.

وی افزود: در گذشته اسراف در منابع مالی صورت نمی‌گرفت و امیدوارم همه ما به حال و هوای آن روزهای پر امید که باوجود جنگ و وحشت ولی سرشار از امید و عشق بی‌نهایت بود، برگردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توجه به اخلاق موجب پیشرفت جامعه است و منشاء همه ناهنجاری‌های جامعه افزایش بداخلاقی است، گفت: ماه شعبان و رمضان فرصتی مغتنم برای بهره‌گیری از الگوهای ائمه اطهار در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی و ایجاد شغل یکی دیگر از دغدغه‌های دولت است، اظهار کرد: در گذشته تورم 65 درصد رشد داشت که امروزه کاهش یافته است.

ربیعی با بیان اینکه آرامش، نیاز جامعه امروز ایران است و بهبود زندگی مردم یکی از برنامه‌های مورد توجه دولت است، تصریح کرد: در هر دوره‌ای رشد داشته‌ایم و برخی دوره‌ها با کاهش رشد در بخش های مختلف رو به‌رو شدیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دولت حزبی نیست و همه اقشار را در برمی‌گیرد، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی مدون می‌توان مشکلات اقصادی را مرتفع کرد.

وی با تأکید بر اینکه مطیع‌ترین دولت، دولت یازدهم است و در خط رهبری در تمام برنامه‌ها در راستای خط رهبری گام بر می‌دارد، بیان کرد: برای موفقیت در امور به انسجام بزرگ نیاز داریم که این امر بهبود اقتصاد کشور را رقم می‌زند.

ربیعی با اشاره به اینکه در بخش اقتصاد به توانمندی‌های عمده‌ای دست پیدا کرده‌ایم افزود: با کنترل تورم سعی در ارزآوری داشتیم و امید است امسال اشتغال فراگیر را محقق کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید حوزه رفاه را در کشور یکپارچه دید تصریح کرد: سیاستگذاری یکپارچه کردن حوزه رفاه بیمه درمانی در حوزه سلامت باید با سرعت بیشتری مد نظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دولت کار خود را در حوزه رفاه بیمه درمانی با جدیت دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: سرانه دفترچه بیمه از 4 هزارتومان به 32 هزارتومان افزایش یافته است.

ربیعی با اشاره به اینکه بیمه و درمان را باید به‌عنوان یک پروژه مهم اجتماعی با اصول در مسیر راهبردی پیش بریم، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه در تأمین اجتماعی طرحی پیش‌بینی شده که با همکاری بانک رفاه، اسناد تأمین اجتماعی و داروخانه‌های خصوصی به روز پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 200 هزار زن و کودک مبتلا به فقر غذایی در کشور شناسایی شده که درمان فقر و تغذیه غذایی از امور در دست اقدام کار این وزارت است افزود: سیاست رفاهی در جامعه در دست پیگیری است و احترام به بیمه شدگان روستایی باید به‌عنوان یک الگو و امور در رأس کار قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه درمان و تغذیه از مهم‌ترین برنامه‌های مورد توجه در این حوزه است تصریح کرد: دولت اقدامات قابل توجهی را در بخش بیمه و درمان در دستور کار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 13 خرداد 1395، کدمطلب: 1092189 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین