پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
دبیر کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت : ۳۵۰ نفر از پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی به مرحله بازنشستگی رسیده اند که به دلیل کمبود نقدینگی امکان بازنشستگی آن فراهم نشده است .

شعار سال: مرتضی عبداللهی بابیان این که در سال گذشته در بودجه اتوبوسرانی ۴۰ میلیارد تومان بعنوان پاداش بازنشستگی در نظر گرفته شده، تا امروز حدود ۱۴ میلیارد به مدیریت شرکت واحد برای بازنشستگی پرسنل پرداخت شده است گفت : اتوبوسرانی موظف است چهار درصد بیمه (بیمه از نوع مشاعل سخت و زیان اور) هر پرسنل را به حساب تامین اجتماعی واریز کند.

وی ادامه داد: از انجایی که تا کنون شرکت اتوبوسرانی نقدینگی جهت پرداخت بازنشستگی پرسنل را ندارد، متاسفانه ۳۵۰ نفر که بازنشسته هستند، هر روز در محل کار حاضر شده و ماهیانه حقوق دریافت می کنند.

به گفته عبدالهی برای سال ۹۸ نیز ۵۰ میلیارد جهت بازنشستگی پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی در بودجه در نظر گرفته شده است که اگر دوستان شهرداری کمک کنند، ۷۰۰ نفر بازنشسته خواهند شد. چنانچه هر زودتر پاداش پایان خدمت این افراد پرداخت شود به نفع شهرداری و دیگر نیازی به پرداخت حقوق نخواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 22 بهمن 97، کد مطلب: 4538774:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین