پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۲
از هنگام راه‌اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تاکنون، تعداد ١٠٠٩ سند بر سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شده است.

شعارسال: تاکنون یک‌هزارو ۹ سند بر سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قرار گرفته است.

 از هنگام راه‌اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تاکنون، تعداد ١٠٠٩ سند بر سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شده است.

وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ٣٣٢ سند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ٢٢٩ سند و بنیاد شهید و امور ایثارگران با ٦٥ سند در صدر سازمان‌های منتشر کننده اسناد روی این سامانه هستند.

بیشتر مستندات منتشره شامل مصوبات، قراردادها، اطلاعات آماری، گزارش عملکرد، نامه‌ها و مکاتبات و .... است که از سوی ٥٣ دستگاه در اختیار عموم قرار گرفته.

شماری از این اسناد به دنبال درخواست‌های مردمی و برخی نیز با هدف ترویج شفافیت (موضوع ماده ١٠ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ) از سوی دستگاه‌های متصل به سامانه منتشر شده است.

برای دیدن اسناد منتشره می‌توانید به نشانی foia.iran.ir بخش اسناد منتشره مراجعه کنید.

نزدیک به یکسال از راه‌اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد می‌گذرد و در طول این مدت تعداد ٥٤١ دستگاه به صف اجرای این قانون مترقی در کشور پیوسته‌اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24بهمن 1397 ، کدخبر:4541279 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین