پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی عادلانه نیست و از 18میلیون ریال تا 44 میلیون ریال سرانه هر دانشجو در دانشگاه‌های مختلف متفاوت بوده و این موضوع بدون هیچ شاخص و منطقی در نظر گرفته شده است.

شعارسال: حسین علی شهریاری درباره بودجه حوزه سلامت در سال 98 افزود: به نظر می رسد کل بودجه غیرکارشناسی است، زیرا بر اساس هیچ شاخص، معیار اصولی مشخصی برای توازن منطقه ای و کم کردن فاصله بین استان های کم برخوردار و برخوردار در نظر گرفته نشده است. این موضوع درباره بودجه دانشگاه های علوم پزشکی نیز وجود دارد و تبعیض ها در این زمینه بسیار است. از طرفی نمی توان در مجلس تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بودجه سال 98 حوزه سلامت تغییرات چندانی نداشته و تقریبا همان چیزی که دولت اعلام کرده بود به صحن می رود.

شهریاری بیان کرد: به نظر می رسد برخی افراد نسبت به حوزه سلامت دید منطقی و مثبتی ندارند و نگاه منفی دارند. از طرفی برخی افراد با طرح تحول سلامت مشکل دارند و فکر می کنند در این طرح کاری انجام نشده است که این تفکر درست نیست. زیرا در طرح تحول سلامت کارهای زیادی انجام شده، هر چند به آن نقد وارد است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: متاسفانه در مجلس برخی افراد تریبون در اختیار داشته و سر و صدا دارند و دید منفی به حوزه سلامت دارند و در بسیاری از مواقع با پیشنهادهای مثبت نیز مخالفت می کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران پزشک، تاریخ انتشار:24بهمن1397 ، کدخبر: 11060: www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین