پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
رئیس اتحادیه پیچ و مهره فروشان، گفت: مصرف سالانه کشور ۱۰۰ هزار تن است که ۳۰ هزار تن از این میزان از طریق تولید داخل تأمین می‌شود.
شعار سال :  استنورالدین مهری رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره‌فروشان درباره وضع بازار پیچ و مهره در بازار گفت: هیچ صنفی همانند پیچ و مهره از منظر تیراژ متنوع نیست چرا که هم اکنون ۷ هزار نوع پیچ و مهره در کشور وجود دارد.
 رئیس اتحادیه پیچ و مهره فروشان با بیان اینکه مصرف سالانه کشور ۱۰۰ هزار تن است، گفت: ۷۰ هزار تن از این میزان به‌صورت واردات و مابقی از طریق تولید داخل تأمین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه صنعت پیچ و مهره‌فروشان، یکی از صنایع پایه گذار در کشور است، تصریح کرد: متأسفانه در بخش تولید، به دلیل نبود همکاری دولت، از ۱۱۵ کارخانه در این بخش، حدود ۴۰ تا ۴۵ کارخانه مشغول به فعالیت‌اند که البته این حوزه کفاف تولید داخل را نمی‌دهد و مجبوریم وارد کنیم.
مهری با بیان اینکه دولت در بخش واردات حمایتی از این صنف نداشته است، افزود: درحال حاضر این صنف با کمبود مواد اولیه مواجه است و هنوز ما در بخش گمرک با مشکل روبه‌رو هستیم.
وی گفت: اگر بازار رقابتی شود به تبع، به نفع مصرف کننده خواهد بود، چون می‌توانیم تولید را با قیمت مناسب تری در بازار عرضه کنیم.
رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره‌فروشان با بیان اینکه درحال حاضر نزدیک به هزار واحد صنفی پیچ و مهره در تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: این صنف برای ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.
هزار واحد صنفی پیچ و مهره در تهران مشغول به فعالیت هستند.

شعار سال، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1397، کدخبر :6830544،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین