پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
دبیر انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان از انتخاب معاون مسکن وساختمان وزارت راه و شهرسازی به عنوان هماهنگ کننده و مسئول پیگیری صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور سوریه خبر داد.

شعارسال: جعفر قرائتی ستوده با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون صدورخدمات فنی و مهندسی از ضرورت تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین اتاق بزرگانی ایران ، ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی به منظور پیشبرد و کسب موفقیت در عرصه صادرات خدمات فنی ومهندسی در این جلسه خبرداد.

دبیرانجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان با بیان اینکه جلسه مذکور درمحل دفتر انبوه سازان تشکیل شد گفت: در این جلسه عنوان شد که مسائل سه گانه مالی ، حمل و نقل ، مراودات قراردادی با حضور هیئت اقتصادی در سوریه تقریباً مذاکره و به ارائه راه حل ختم شده است .

قرائتی درادامه با تاکید بر اینکه مازیار حسینی- معاون وزیر راه و شهرسازی- از جانب ایران مسئول هماهنگی و پیگیری صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور سوریه شد گفت: در محتوای این جلسه مطرح شد که از جمله شروط کسب موفقیت در امر صدور خدمات فنی ومهندسی برقراری تماس و ایجاد مراودات تنگاتنگ بین اتاق بازرگانی ایران ، ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی است.

دبیرانجمن تولید کنندگان وفناوران صنعتی ساختمان همچنین خاطرنشان ساخت: در ادامه نشست مذکور پروژه های فرامرزی و بین المللی مورد بازتعریف قرار گرفت و از هدف محوری، پروژه محوری و موضوع محوری به عنوان شاخص‌های اصلی پروژه های فرامرزی و بین امللی یاد شد.

قرائتی تاکید کرد: در همین حال در این جلسه شرایط و جزئیات حضور اعضای انجمن در پروژه های برون مرزی تدوین و به دولت و طرفهای مورد نظر در کشورهای هدف ارائه شد.

دبیر انجمن تولید کنندگان و فناوران صنعتی ساختمان افزود: در پایان درخواست برگزاری جلسه ای با معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه سوریه مطرح شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صما، تاریخ انتشار:30بهمن1397 ، کدخبر: 52178: www.samair.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین