پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۲۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
در آخرین رتبه بندی موضوعی مؤسسه QS که در تاریخ 27 فوریه 2019 اعلام عمومی شد، دانشگاه صنعتی شریف موفق شد با صعود 150 پله ای، رتبه 308 دنیا را در حوزه مهندسی و فناوری کسب نماید.

شعارسال: در رتبه بندی مؤسسه QS نام دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برترین دانشگاه کشور در رشته های شیمی و فیزیک (حوزه ی علوم طبیعی)، رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک (حوزه ی مهندسی و فناوری) و رشته ی آمار و تحقیق در عملیات (حوزه ی مدیریت) اعلام شده است.

دکتر عبدالرضا سیم چی مدیر امور بین الملل دانشگاه، ضمن تشکر از همه همکاران، این موفقیت را نتیجه عملکرد اساتید در آموزش و پژوهش و ارتقاء سطح همکاری های بین المللی ارزیابی نمود.

وی افزود: در رتبه بندی موضوعی سال گذشته دانشگاه صنعتی شریف تنها در 1 حوزه ی جامع و 3 رشته موفق به کسب رتبه شده بود، اما امسال در 2 حوزه جامع و 9 رشته صاحب رتبه شده ایم. بعلاوه، شاخص اعتبار دانشگاه در رشته های مختلف فنی و مهندسی، علوم پایه و مدیریت ارتقاء یافته است.

نتایج رتبه بندی موضوعی جدید مؤسسه QS در وب سایت این مؤسسه قابل مشاهده است:

https://www.topuniversities.com/subject-rankings/2019

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دانشگاه صنعتی شریف، تاریخ انتشار:11اسفند1397 ، کدخبر: 7204400: www.sharif.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
Netherlands
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
دانشگاه شریف اصلا دانشگاه خوبی نیست. اینو اونهایی که خودشون شریفی هستند میدونن. برای همین هم اکثرا فرار میکنن میرن خارج. چون میگن این که شریفه اینه، وای به حال بقیه دانشگاهها. البته نمیدونن که بت سازی از شریف کاملا اشتباه است و دانشگاههای بهتر از شریف هم توی ایران هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین