پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
استاندار البرز در بخش دیگری مساحت استان را پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: محدودیت اراضی رسالت سنگینی بر دوش ما می‌گذارد به همین منظور موافق تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی نیستیم.

شعارسال:  استاندار البرز با اشاره به محدودیت اراضی در استان، گفت: کارگروه‌ تغییر کاربری با حساسیت پیگیری می‌شود.

 عزیز الله شهبازی صبح دوشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی استان که به مناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد، اظهار کرد: تأثیرگذاری نقش انسان در طبیعت بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به مشکلاتی که از سوی انسان‌ها برای منابع طبیعی ایجادشده، گفت: فعالان حفاظت از محیط‌زیست با جدیت بالایی درصدد جبران کاستی‌ها و آسیب‌ها هستند.

استاندار البرز در بخش دیگری مساحت استان را پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: محدودیت اراضی رسالت سنگینی بر دوش ما می‌گذارد به همین منظور موافق تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی نیستیم.

۴۴۵ هزار کیلومتر استان البرز در اختیار منابع طبیعی است

شهبازی تأکید کرد: جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی باید از اراضی استان به‌خوبی حفاظت و پاسداری کنند، ۴۴۵ هزار کیلومترمربع از مساحت استان در اختیار منابع طبیعی است، طرح‌های خوبی در حوزه بیابان‌زدایی به‌ویژه در جنوب استان در دستور کار است که امیدواریم سال آینده در نظام بودجه بتوانیم منابع لازم را برای این امر اختصاص دهیم.

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت و صنعتی بودن استان البرز، گفت: باید گسترش فضای سبز و حفاظت از منابع طبیعی برای پالایش هوای استان در دستور کار متولیان باشد.

تشکیل ۲۰ جلسه کمیسیون ماده پنج ظرف دو ماه در البرز

استاندار البرز در بخش دیگری بابیان اینکه کارگروه‌های زیربنایی، تغییر کاربری، تبصره یک ماده یک و ماده ۳۲ را با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کنیم، گفت: تغییر کاربری‌ها نباید غیراصولی باشد.

شهبازی با توجه به ارزش اراضی استان البرز و ارزش‌افزوده‌ای که دارند، گفت: درخواست‌های بسیاری برای تغییر کاربری مطرح می‌شود که تشکیل ۲۰ جلسه کمیسیون ماده پنج ظرف دو ماه گواهی بر این مهم است، ولی برای جلوگیری از اتخاذ تدابیر عجولانه در این رابطه دستور لازم را به مسئولان مربوطه می‌دهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:13 اسفند 1397، کدخبر: 4558578،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
چرا ما باید زمین های کشاورزیمون رو تغییر کاربری بدیم کشاورزی رو باید توسعه بدیم کشاورزی نوین با آبیاری صحیح محصولاتی که مختص همون استان با توجه به شرایط آب و هواییه کشاورز امر مهمیه خوبه که اجازه تغییر کاربری داده نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین