پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
کلید نهایی چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی سال ۹۸ منتشر و اصلاحات سؤالات دفترچه به داوطلبان اعلام شد.

شعارسال: مرکز سنجش آموزش پزشکی کلید نهایی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به همراه اصلاحات آن را منتشرکرد.

کلید اولیه این دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، ۵ اسفند منتشر شد و داوطلبان تا سه شنبه ۷ اسفند فرصت داشتند فرم درخواست بررسی سؤالات را به‌‌صورت اینترنتی ارسال کنند.

چهل و ششمین آزمون دستیاری پنجشنبه دوم اسفند در ۲۰ شهر و ۲۲ حوزه برگزار شده است.

۱۳ هزار و ۶۴۲ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۷ نفر معادل ۵۵ درصد داوطلبان زن و ۶ هزار و ۱۳۵ نفر معادل ۴۵ درصد داوطلبان مرد بودند. از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۲ نفر در آزمون شرکت کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی با مشارکت جمع کثیری از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با رعایت حداکثر اصول و مبانی طراحی سوالات چهار گزینه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شده است.

کارنامه علمی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شامل نمره خام از ۶۰۰، نمره کل تراز علمی و رتبه کل در پنج زیر گروه آموزشی که جایگاه داوطلبان را در مقایسه با سایر داوطلبان مشخص می‌کند، شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:13اسفند1397 ، کدخبر: 365589: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین