پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره برداری از خط ریلی قزوین – رشت، گفت: توسعه زیرساخت ها به رونق اقتصادی و گردشگری گیلان کمک می کند.

شعارسال: نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره برداری از خط ریلی قزوین – رشت، گفت: توسعه زیرساخت ها به رونق اقتصادی و گردشگری گیلان کمک می کند.

 سید کاظم دلخوش در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان گیلان با بیان اینکه مشروعیت نظام به حضور مردم، آرا و خواسته‌های آنان و همچنین رهبریت دینی است، افزود: استان گیلان همیشه یکی از قطب‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری کشور محسوب شده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم در حوزه اقتصادی، گفت: باید این زیرساخت‌ها ایجاد شود تا شاهد توسعه و رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم باشیم.

نماینده صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه حمل و نقل یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه اقتصادی و گردشگری است، اظهار کرد: حمل و نقل بار و مسافر جایگاه خاصی در توسعه استان گیلان دارد که خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت هستیم.

دلخوش در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان اتصال این خط ریلی به بنادر استان زمینه ارتباط و مبادلات بیشتر با کشورهای همسایه را فراهم می‌کند، بیان کرد: رئیس جمهور پیگیر اتصال این راه آهن به انزلی و آستارا است امروز نیز برنامه‌ها و دیدارهایی در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان همیشه یکی از مقاصد گردشگری کشور بوده و در حوزه ترافیک مشکلات فراوانی داشته است، گفت: امیدواریم با بهره برداری از خط ریلی قزوین – رشت شاهد تسهیل در عبور و مرور، افزایش گردشگر و همچنین ترانزیت کالا باشیم.

نماینده مجلس در شورای اسلامی با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری می‌تواند تأثیرات خوبی در توسعه گیلان داشته باشد، ادامه داد: با حضور رئیس جمهور وزرا در میان مردم مشکلات از نزدیک دیده و شنیده شده و برای آن تصمیم گیریمی‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان ،تاریخ انتشار: 15اسفند 97، کد خبر:32170 www.rooydadegilan.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین