پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
جانشین رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از تردد حجم زیادی از وسائط نقلیه در محدوده‌های شهری این استان خبر داد و گفت: ترافیک محور ورودی گیلان از سمت رودبار به ۱۵ کیلومتر رسیده است.

شعار سال: سرهنگ امیر طالبی وضعیت ترافیکی در محورهای ورودی به استان گیلان به ویژه از سمت جنوب را بسیار سنگین و متراکم اعلام کرد و اظهار داشت: هم‌اینک ترافیک در محور ورودی گیلان از سمت رودبار و لوشان به بیش از 15 کیلومتر رسیده است.

جانشین رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان وضعیت تردد در محدوده‌های شهری استان را نیز بسیار متراکم خواند و عنوان کرد: طبق اطلاعات مرکز کنترل ترافیک کلیه محورهای مواصلاتی گیلان چه در بخش ورودی و چه در حوزه‌های شهری استان بسیار سنگین گزارش می‌شود.

طالبی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور گیلان برای تسهیل در عبور و مرور و هدایت ترافیک حضور فعالی در تمام نقاط استان دارند تصریح کرد: در حال حاضر سرعت تردد وسائط نقلیه در محدوده‌های شهری استان گیلان به علت حضور حجم زیاد خودروها به حدود 30 کیلومتر رسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصادف منجر به فوتی در ساعت‌های گذشته اتفاق افتاده است یا خیر ابراز داشت: خیر در 24 ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در محدوده‌های شهری استان گیلان اتفاق نیافتاده است اما از رانندگان تقاضا داریم نهایت احتیاط را حین رانندگی داشته باشند.

طالبی با تأکید بر اینکه حجم ترافیک در محورهای استان گیلان لحظه به لحظه در حال افزایش است بیان داشت: به علت تردد تعداد زیادی از خودروها در محدوده شهر رودبار پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور مجبور به هدایت ترافیک این منطقه به صورت خلاف جهت شده است.

جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان عدم استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان حین رانندگی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: عدم توجه به جلو و عدم تمرکز کافی در زمان رانندگی از مشکلات خطرآفرینی است که به سبب استفاده از تلفن همراه برای رانندگان ایجاد می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 15 خرداد 98، کد مطلب: 2026148: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین