پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسیکلت سواران در این استان، گفت: تا پایان امسال ۱۷ هزار کلاه ایمنی در میان موتورسواران گیلانی توزیع می شود.

شعارسال:  رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسیکلت سواران در این استان، گفت: تا پایان امسال ۱۷ هزار کلاه ایمنی در میان موتورسواران گیلانی توزیع می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در شانزدهمین جلسه آموزشی طرح ارتقای ایمنی و پیشگیری از تصادفات ویژه موتور سیکلت سواران که در سالن بصیرت کلاچای برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان امسال ۱۷ هزار کلاه ایمنی در میان موتورسواران گیلانی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۵۰ هزار موتور سیکلت سوار وجود دارد، افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار کلاه ایمنی بین موتور سواران توزیع شده و امسال نیز شاهد توزیع ۱۷ هزار کلاه ایمنی خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور گیلان در ادامه گفت: ۱۰۰ میلیون تومان از سوی یک خیر گیلانی برای تهیه کلاه ایمنی اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار نفر در سال گذشته در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، بیان کرد: امسال این تعداد به ۳۵ هزار نفر رسیده که در قالب ۹۰ برنامه توجیهی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

سرهنگ محمدی با تاکید بر لزوم رعایت قانون و استفاده صحیح از وسیله نقلیه، تصریح کرد: بیشترین آمار تصادفات استان گیلان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار : 3خرداد 98، کد خبر: 4624722،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین