پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امسال بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در طول سال اعزام شدند که تا پایان نوروز این اعزام ها ادامه دارد.

شعار سال: سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به برگزاری این اردوها تاکید دارند و بارها خودشان به مزار شهدا سرکشی کرده اند.

وی با بیان اینکه صدام به پشتیبانی کشورهای جهان به ایران هجوم آورد، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس با عنایت پرودگار متعال پیروز شدیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات کربلای پنج تکلیف جنگ را مشخص کرد،افزود: این منطقه باتلاقی بود و امکان اجرای عملیات و پیاده روی برای اجرای عملیات وجود نداشت.

سردار کرمی با بیان اینکه با وجود تجهیزات پیچیده دشمن در منطقه، رزمندگان تا آخرین نفس عاشورایی جنگیدند،افزود: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت این عملیات، فرمودند:"سپاه کربلا را در شلمچه مشق کرد".

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از شش میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنند،افزود: در حال حاضر حضور مردم بیش از کاروان های اعزامی است.

این مسئول از فعالیت 58 یادمان در مناطق عملیاتی خبرداد و گفت: بیش از 55 هزار مدیر و مسئول و 78 هزار خادم به زائران خدمات رسانی می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 25 هزار راوی تربیت و سازماندهی شده اند،بیان داشت: 18 هزار نفر روحانی به این مناطق سالانه اعزام می شوند.

سردار کرمی گفت: امسال بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در طول سال اعزام شدند که تا پایان نوروز این اعزام ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس اقشار مختلف رزمنده داشتیم اما نقش غواصی و کلیدی را جوانان ایفا کرده و حماسه تاریخی را رقم زدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بهترین نوع اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس اجرا شد، افزود: در صحنه های مختلف نیز امروز جوانان در گام دوم انقلاب به ندای مقام معظم رهبری لبیک می گویند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور به مدت چهار روزه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند، افزود: زائران از یادمان های اروند کنار، والفجر 8،علقمه، نهر خیم،شلمچه،پاسگاه زید،طلایه،هور و ویزه، فتح المبین، معراج شهدا بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه زائران در رزمایش نیز شرکت می کنند، افزود: هزینه دریافتی از مردم 60 هزار تومان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک نفر روحانی و راوی در اتوبوس های راهیان نور استان زنجان حضور دارند و در یادمان های شهدا نیز فرماندهان دوران دفاع مقدس،روایتگری می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: قرارگاه راهیان نور استان زنجان همیشه فعال است و زائران زنجانی در این قرارگاه خدمات رسانی می شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، تاریخ 23 اسفند 97، کد مطلب: 10226: www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
خدا این اهل بیت و اماما رو نگیره ازمون که تمام دلخوشیه مردم رفتن به سفرهای زیارتی و درد و دل کردن با ائمه اطهار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین