پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۶۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها به‌طور متوسط در سال جاری۸۳ یا ۸۵ درصد از بودجه خود را از سازمان برنامه‌وبودجه دریافت کردند.
شعارسال: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون پرداخت بودجه به دانشگاه‌ها اظهار کرد: به‌طور معمول دانشگاه‌ها در ماه پایانی سال، میزان باقی‌مانده از بودجه خود را دریافت می‌کنند البته مقدار بودجه برای هر دانشگاه‌، متفاوت و متناسب با رتبه‌بندی آنها اختصاص پیدا می‌کند.

وی درباره میزان تخصیص اعتبار مالی به دانشگاه‌ها توضیح داد: میزان تخصیص و پرداخت بودجه به دانشگاه‌ها متفاوت است و دانشگاه‌ها به‌طور متوسط نزدیک به ۸۳ یا ۸۵ درصد از بودجه خود را توسط سازمان برنامه‌وبودجه دریافت کرده‌اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان خاطرنشان کرد:معمولاً دانشگاه‌ها در توزیع منابع مالی، به بودجه پژوهشی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و این حوزه جزء بخش‌های دارای اولویت است. اما امیدواریم منابع مالی در سال آینده به‌قدری کافی باشد تا بتوانند نسبت به سال ۹۷مبالغ بیشتری به طرح‌های پژوهشی اختصاص دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1397 ، کدخبر: 13971227000713 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
منابع مالی دانشگاهها یعنی کمه است اقای وزیر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین