پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
قاسمی از آزادی ۴ نفر از مرزبانان به گروگان‌گرفته شده در میرجاوه خبر داد
شعار سال : سخنگوی وزارت خارجه با اعلام آزادی ۴ تن دیگر از مرزبانان کشورمان که در نقطه صفر مرزی میرجاوه به گروگان گرفته شده بودند، از دولت و ارتش پاکستان قدردانی کرد.
 بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام آزادی ۴ تن دیگر از مرزبانان کشورمان که در ٢٣ مهرماه سال ٩٧ توسط تروریست‌ها در نقطه صفر مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده بودند، از دولت و ارتش پاکستان برای عملیات موفق آزادسازی این عزیزان تشکر و قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد که مرزبانان باقیمانده نیز هرچه سریعتر رهایی یافته و به سلامت به کشور بازگردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بار دیگر بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و ادامه همکاری‌های اطلاعاتی و امنیتی دو کشور تاکید کرد.

شعار سال ،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1398، کدخبر:945661،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
شایعات معامله کردن ها درسته یا نه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین