پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۷۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: به اعتقاد من افرادی کارآمدتر هستند که آثارشان معنادار است، این افراد نه تنها به خود بلکه به جامعه کمک می‌کنند در واقع ما با تمرکز به دانشجویان محقق و نخبه به دنبال تولید محصولات با فناوری جدید هستیم.
شعار سال : رئیس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه فرهنگ استخدام‌های دولتی و پشت میزنشینی دیگر از بین رفته است، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این دانشگاه مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان است که البته یکی از راه‌حل‌های مهم کشور در بخش اقتصاد مقاومتی است.
سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: به اعتقاد من افرادی کارآمدتر هستند که آثارشان معنادار است، این افراد نه تنها به خود بلکه به جامعه کمک می‌کنند در واقع ما با تمرکز به دانشجویان محقق و نخبه به دنبال تولید محصولات با فناوری جدید هستیم.
رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به هدف گذاری و رساندن این دانشگاه به مقام اول در بین دیگر مراکز علمی و مطرح دنیا گفت: مسیرراه ما با سرعت، دقت، نوآوری و پیشرفت مشخص شده است، در واقع نخبگان ما در قالب چرخ دنده‌های علم و نوآوری در زمان مشخص بر روی پروژه‌های مختلف علمی کارفعالیت می‌کنند و دستاوردهای محققان و نخبگان ما بدون شک نه تنها باعث سرافرازی کشور ایران خواهد شد بلکه دیگر مراکز علمی دنیا باید برای کارهای علمی شان به کشور ما سفر کرده و از ذهن و ایده‌های دانشمندان ما بهره ببرند.
رئیس دانشگاه امیرکبیر درباره اشتغال فارغ‌التحصیلان این دانشگاه گفت: بحث اشتغال در کشور موضوع مهمی است ولی فارغ‌التحصیلان دانشگاه امیرکبیر کمتر با مشکل عدم اشتغال روبه‌رو هستند، هرچند که مشکلات اقتصادی گریبانگیر کل جامعه است.
معتمدی با بیان اینکه فرهنگ استخدام‌های دولتی و پشت میز نشینی دیگر از بین رفته و نباید انتظاری در این بخش از دولت داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این دانشگاه در سال جاری مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویانش است که البته یکی از راه‌حل‌های مهم کشور در بخش اقتصاد مقاومتی به حساب می‌آید.
وی در پایان هدف اصلی دانشگاه امیرکبیر در سال 98 را برای دانشجویان کارشناسی مهارت آموزی آنها عنوان کرد و گفت: این موضوع در تمامی مقاطع مهم است و برای مهارت افزایی و ارتقاء دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی هم برنامه‌هایی را در نظر گرفته ایم.

شعار سال، بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته ازخبرگزاری فارس،تاریخ انتشار: 6 فروردین 1398،کدخبر:13971224000214، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
تنها راه خروج از وضعیت بیکاری همین شرکتهای دانش بتیانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین