پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
دانشجوی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تخلف صورت گرفته از سوی این دانشگاه گفت: دانشگاه برخلاف قانون صندوق رفاه، ۱۲ روز زودتر از موعد مقرر خوابگاه را تخلیه می‌کند.

شعار سال: دانشجوی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به مشکلات خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: اخیرا دانشجویان یکی از خوابگاه‌های امیرکبیر را جابه جا کردند که در این جابه جایی ظرفیت اتاق‌ها کاهش پیدا کرده به طوری که در خوابگاه قبلی در اتاق‌ها شش نفر اسکان داشتند و در این خوابگاه جدید هفت نفر اسکان داده شدند.

وی افزود: علاوه بر کاهش ظرفیت دانشگاه امیرکبیر برخلاف قانون صندوق رفاه عمل کرده و ۱۲ روز زودتر از موعد مقرر دستور به تخلیه خوابگاه‌ها داده است و در این بازه زمانی نیز به دانشجویان غذا ارائه نمی‌شود.

این دانشجو یادآور شد: این خوابگاه از لحاظ امکانات نیز نسبت به خوابگاه قبلی ضعیف‌تر است مشکلات تهویه، سرویس بهداشتی و ... دارد و حتی برای جابه جایی وسایل خوابگاه با هزینه دانشجویان انجام شد و اداره خوابگاه‌ها در این جابه جایی کمکی به دانشجویان نکرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 10 تیر 98، کد مطلب: 774656:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین