پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۱۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
دانشکده علوم قرآنی بجنورد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اگر دانشجویان بدهی کل خوابگاه خود را تسویه نکنند، کارت ورود به جلسه امتحان برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

شعارسال: دانشکده علوم قرآنی بجنورد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اگر دانشجویان بدهی کل خوابگاه خود را تسویه نکنند، کارت ورود به جلسه امتحان برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

 دانشکده علوم قرآنی بجنورد چند روز قبل از آغاز امتحانات طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که اگر دانشجویان بدهی کل خوابگاه خود را تسویه نکنند، کارت ورود به جلسه امتحان برای آن‌ها صادر نخواهد شد؛ این موضوع باعث نگرانی تعدادی از دانشجویان شده است.

یکی از دانشجویان می‌گوید: این مطلب از آن جایی تعجب آور است که ابتدا به پرداخت اجاره بها ترم جاری بسنده شده بود؛اما با نزدیک شدن به موعد امتحانات، به پرداخت کل بدهی تغییر یافت.

وی می‌افزاید: این موضوع برای دانشجویانی که توانایی پرداخت را ندارند، تبدیل به یک دغدغه شده است. مبلغ اجاره هر ترم حدود ۲۰۰ هزارتومان است و به عنوان مثال اگر کسی ۳ ترم را نداده باشد، با احتساب جریمه باید حدود ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

این فرصت تا ابتدای هفته آینده است و دانشجویان باید تا ۱۸ خرداد که مقارن با آغاز امتحانات دانشکده است، بدهی خود را پرداخت کنند.

دانشجو باید مشکل را به ما می‌گفت؛ نه به رسانه ها!

برای پیگیری این موضوع با حسن شاکری، مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی بجنورد ارتباط گرفتیم. وی برای پاسخگویی بهتر ما را با فردی که معاون دانشجویی خطابش می‌کرد، مرتبط کرد.

اما معاون دانشجویی که از معرفی خود امتناع می‌کرد در پاسخ می‌گوید: کدام دانشجو به شما این را اعلام کرده است؟ من باید بدانم واقعا دانشجویی مشکل خود را به شما اعلام کرده و یا خود سر و بر اساس شنیده‌ای بدون اینکه به ما بگوید، برای حل مشکلش به جایی دیگر رجوع کرده است.

این مقام مسئول ادامه می‌دهد: طبق قانون هر دانشجویی که متقاضی خوابگاه است تا ترم بعد مهلت دارد بدهی خود را تسویه کند؛ ولی ما تا حالا با آن‌ها راه آمده ایم و اینک قانونی از سمت دانشگاه آمده و ما این را به دانشجویان اطلاع رسانی کرده ایم و، چون دانشکده ایم قدرت تغییری نداریم.

وی در پایان بیان می‌کند: اگر کسی مشکلی دارد به ما مراجعه کند تا مشکل را پیگیری کنیم؛ هر چیزی راهی دارد و باید از راهش وارد شد و نباید دانشجو مشکل را این طرف و آن طرف مطرح کند؛ اما هر کاری از دستمان بربیاید برای دانشجویی که به ما مراجعه کند، انجام می‌دهیم.

حال باید دید مشکلات دانشجویان این دانشکده با مراجعه به مسئولان حل خواهد شد؛ مسئولانی که معتقدند درمیان گذاشتن مشکلات با رسانه کار اشتباهی است و نباید این اتفاق رقم بخورد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:12 خرداد 1398 ، کدخبر:768236 www.snn.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین