پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۶۹۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
در ترم جدیدحسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباه تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران، اظهار کرد: تعمیرات و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی از ۱۳ تیرماه سال جاری آغاز می‌شود؛ دانشجویان باید تا ۱۲ تیرماه خوابگاه را ترک کنند و پس از آن بازسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

شعارسال: معاون دانشجویی دانشگاه تهران از بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در تابستان امسال خبر داد.

 در ترم جدیدحسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران ، درباه تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران، اظهار کرد: تعمیرات و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی از ۱۳ تیرماه سال جاری آغاز می‌شود؛ دانشجویان باید تا ۱۲ تیرماه خوابگاه را ترک کنند و پس از آن بازسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم قرار است، خوابگاه‌های دانشجویی که از نظر تجهیزاتی در رده پایینی قرار دارند در اولویت بازسازی قرار گیرند.

عدم افزایش اجاره خوابگاه‌ها در تابستان امسال

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره افزایش اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار کرد: اجاره بهای دانشگاه در تابستان امسال هیچ افزایش قیمتی نداشته است و پس از برگزاری جلسه هیئت امنا برای افزایش قیمت خوابگاه در ترم جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

به نژاد یادآوری کرد: در ترم جدید قطعا افزایش قیمت خواهیم داشت، اما تصویب افزایش قیمت از وظایف هیئت امناست که پس از برگزاری جلسه در مرداد سال جاری تصمیمات نهایی اعلام خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 8 تیر 1398 ، کدخبر: 6981990،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین