پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۴۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اینکه برای حمایت از دانشجویان متاهل اقدامات خوبی در دستور کار قرار داده است،گفت: ۴۰ درصد از درآمد اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی به ودیعه مسکن دانشجویان متاهل اختصاص می یابد.
شعار سال : سرپرست صندوق رفاه دانشجویان گفت: ۴۰ درصد از درآمد اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی به ودیعه مسکن دانشجویان متاهل اختصاص می یابد.

ناصر مطیعی سرپرست صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اینکه برای حمایت از دانشجویان متاهل اقدامات خوبی در دستور کار قرار داده است،گفت: در سال جاری صندوق رفاه برای توسعه خوابگاه‌ها ۶۰ درصد از درآمد حاصل شده از اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی را از خردادماه در اختیار معاونان دانشجویی قرار می دهد.

وی افزود: با قرار دادن ۶۰ درصد از درآمد حاصل شده از اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی انتظار می رود معاونان دانشجویی هر دانشگاه نسبت به مرمت ، بازسازی و توسعه خوابگاه ها اقدام کند.

مطیعی از پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل خبر داد و تصریح کرد: صندوق رفاه در برای کمک و حمایت از دانشجویان متاهل ۴۰ درصد از درآمد باقی مانده از اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی را از ماه آینده به ودیعه مسکن این دانشجویان اختصاص می دهد تا دیگر شاهد مشکلات این قشر دانشجویی در این زمینه نباشیم.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اصلاحات نیوز، تاریخ انتشار:11 اردیبهشت1398،کدخبر:123705،eslahatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین