پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۶۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
رئیس دانشگاه تهران گفت: برای تکمیل این خوابگاه به دنبال خیری هستیم که بتوانیم آن را به پایان برسانیم و امیدواریم که سال جدید این اتفاق بیفتد و بتوانیم آن را به ظرفیت اسکان دانشجویان اضافه کنیم.
 شعارسال: رئیس دانشگاه تهران گفت: برای تکمیل این خوابگاه به دنبال خیری هستیم که بتوانیم آن را به پایان برسانیم و امیدواریم که سال جدید این اتفاق بیفتد و بتوانیم آن را به ظرفیت اسکان دانشجویان اضافه کنیم.
 
محمود نیلی، رئیس دانشگاه تهران ، با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها گفت: تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها در دانشگاه تهران از همان بودجه خوابگاه‌هاست و بودجه جداگانه‌ای اختصاص داده نشده است.
 
نیلی افزود: این تعمیرات به صورت موردی و در طول سال انجام می شود و متناسب با بودجه‌ای که داریم تلاش می‌شود که خوابگاه‌ها بهسازی شود.
 
رئیس دانشگاه تهران در خصوص تکمیل خوابگاه نیمه کاره با ظرفیت ۲۵۰ نفر گفت: برای تکمیل این خوابگاه به دنبال خیری هستیم که بتوانیم آن را به پایان برسانیم و امیدواریم که سال جدید این اتفاق بیفتد و بتوانیم آن را به ظرفیت اسکان دانشجویان اضافه کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  دانشجو   ،تاریخ انتشار: 2 فروردین    1399،کدخبر:   831480، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین