پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۶۱۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای درباره وضعیت خوابگاه های این دانشگاه گفت: با توجه به مشکلات مالی که دانشگاه دارد بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای بهسازی، بهبود و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه سرمایه گذاری شده و تا ترم مهر آینده شاید ۵ خوابگاه جدید به خوابگاه های دانشگاه اضافه شود.
شعارسال: معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: تا مهر سال آینده یک هزار نفر به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه اضافه می شود.
 
رضا مهدی  درباره وضعیت خوابگاه های این دانشگاه گفت: با توجه به مشکلات مالی که دانشگاه دارد بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای بهسازی، بهبود و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه سرمایه گذاری شده و تا ترم مهر آینده شاید ۵ خوابگاه جدید به خوابگاه های دانشگاه اضافه شود.
 
وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که یک هزار ظرفیت به ظرفیت خوابگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای تا مهر آینده اضافه شود.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای درخصوص چالش های حوزه دانشجویی، افزود: بیشترین چالش حوزه دانشجویی تغذیه و خوابگاه است.
 
وی ادامه داد: سرانه غذایی هر پرس غذا در هر وعده، در سایر دانشگاه های سراسری ۸ هزارتومان است، این درحالی است که همان سرانه برای دانشگاه ما یک هزار و ۶۵۰ تومان است وضعیت خوابگاه ها نیز به همین گونه است. 
 
مهدی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای نزدیک به ۱۷۶ خوابگاه دارد که اکثر آنها قدیمی است و بهسازی آنها نیازمند بودجه و اعتبار است. امسال بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای بهسازی و ارتقا خوابگاه ها نیاز داشتیم که فقط توانستیم ۱۲ میلیارد تومان آن را تامین کنیم.
 
وی افزود: برای ارتقا رستوران های دانشگاه نیز به بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که پیش بینی می کنیم بتوانیم حدود ۱۶ میلیارد آن را تامین کنیم.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: هزینه دانشگاه ما نسبت به دانشگاه های دیگر بالاست و سرانه ما طبق استاندارد وزارت علوم یک سوم دیگر دانشگاه های دولتی است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   مهر،تاریخ انتشار:   24 بهمن    1398،کدخبر:  4851619،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین