پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۶۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
رحمان خدابنده لو، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت ، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های درحال احداث دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: ۴۸ خوابگاه نیمه کاره داریم و به دنبال این هستیم با تفاهم نامه‌هایی که با بانک‌ها منعقد شده این‌ خوابگاهها را در سال جدید تکمیل کنیم.
 شعارسال: مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: برای سال تحصیلی آینده چند خوابگاه افتتاح خواهند شد که حدود ۶ هزار ظرفیت خوابگاهی و تخت خوابگاهی را به ظرفیت دانشگاه اضافه خواهیم کرد.
 
رحمان خدابنده لو، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت ، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های درحال احداث دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: ۴۸ خوابگاه نیمه کاره داریم و به دنبال این هستیم با تفاهم نامه‌هایی که با بانک‌ها منعقد شده این‌ خوابگاهها  را در سال جدید تکمیل کنیم.
 
وی افزود: درصد پیشرفت خوابگاه‌ها همه در یک سطح نیستند درصدشان متفاوت و از ۲۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت داریم.قطعا خوابگاهی که ۷۰ درصد پیشرفت دارد زودتر به افتتاح می‌رسد تا ۲۲ درصد بستگی به منابعی دارد که از بانک‌ها جذب می‌کنیم. البته تلاشمان بر این است که ما بتوانیم این خوابگاه‌ها را تعداد زیادیش را در دولت تدبیر و امید افتتاح کنیم.
 
خدابنده لو اضافه کرد: برای سال تحصیلی آینده چند خوابگاه افتتاح خواهند شد که حدود ۶ هزار ظرفیت خوابگاهی و تخت خوابگاهی را به ظرفیت دانشگاه اضافه خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: به عنوان مثال خوابگاهی که تقریبا ۹۰ درصد پیشرفت دارد با دو میلیارد تومان افتتاح یا تجهیز می‌شود یا خوابگاهی داریم که در مرحله تجهیز است  و در مجموع کمتر از ۲۰ میلیارد تومان  نیاز داریم.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  دانشجو ،تاریخ انتشار:  5  فروردین    1399،کدخبر: 831795  ،www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین