پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
در نامه سرگشاده حجت الاسلام حاج سید ناصر قوامی ، رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین ، به حسن روحانی ، رئیس جمهور آمده است: ضعف مدیریت و عدم آینده نگری حوادث طبیعی متعدد که در دوران این وزیر در کشور اتفاق افتاد هر یک به تنهایی ایجاب می کرد که ایشان از سمت خود استعفا می داد و در صورت عدم استعفا حضرتعالی می بایست وی را عزل می نمودید که متاسفانه تا کنون توجهی نشده است.
شعارسال: متن کامل نامه سرگشاده حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ناصر قوامی ، رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین ، به دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور اسلامی ایران در واکنش به ضعف مدیریت وزارت کشور و برخی استانداری ها در حادثه سیل اخیر در چند استان کشور .

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم

باعرض سلام و احترام و آرزوی سالی خوب و خوش برای امت مسلمان ایران

وضمن عرض تسلیت و همدردی با هم میهنان شریف در استان های گلستان ، مازندران ، فارس و لرستان به استحضار عالی می رساند؛ بارها با کمال ادب و تواضع محضر جناب عالی عرض نموده ام که آقای رحمانی فضلی فردی مناسب جهت اداره وزارتخانه بزرگی چون وزارت کشور نیست .

ضعف مدیریت و عدم آینده نگری حوادث طبیعی متعدد که در دوران این وزیر در کشور اتفاق افتاد هر یک به تنهایی ایجاب می کرد که ایشان از سمت خود استعفا می داد و در صورت عدم استعفا حضرتعالی می بایست وی را عزل می نمودید که متاسفانه تا کنون توجهی نشده است.

امروز مردم شریف استان های شمالی و غربی کشور و همچنین شهر شیراز باید هزینه ی سنگین بی کفایتی وزیر و استانداران منصوب از طرف ایشان را تحمل نمایند.

آقای رئیس جمهور تا کی باید به خواسته ها ومطالبات مردم بی توجهی شود.

سید ناصر قوامی

پنجم فروردین ماه ۹۸

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1398 ، کدخبر: 467050 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
همه این موضوع رو به آقای رئیس جمهور گفتن ولی ایشون به حرفای آقای لاریجانی توجه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین