پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
سفیر ایران در انگلیس ؛ سیاست رسانه های فارسی زبان وابسته به بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس را ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان ایران دانست و گفت : اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.

شعار سال: سفیر ایران در انگلیس ؛ سیاست رسانه های فارسی زبان وابسته به بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس را ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان ایران دانست و گفت : اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.

'حمید بعیدی نژاد' سفیر ایران در انگلیس روز یکشنبه با انتشار پیامی در توییتر گفت: این روزها رسانه های فارسی ‌زبان وابسته به بودجه‌های دولتی آمریکا و انگلیس شامل BBC فارسی، من وتو، رادیو فردا و صدای آمریکا اخبار سیل در ایران را جهت اثبات بی‌کفایتی مسئولین پوشش دادند.
بعیدی نژاد افزود: این در حالی است که امروز از رئیس‌ جمهور تا وزیران و فرماندهان نظامی همه درکنار مردم درصحنه حضور دارند.
وی ادامه داد: رسانه های آمریکا هنوز از مشکلات پرتوریکوی آمریکا 1/5 سال بعد از طوفان می‌گویند که‌ آن را جزیره فراموش‌شده نامیده‌اند. هنوز مشکلات آب و برق و امکانات اولیه مردم حل‌نشده و مردم زیادی مجبور به ترک شهرهای خود شده‌اند.
سفیر کشورمان افزود: آرزوی مردم پرتوریکو تنها آمدن مقامات دولتی برای مشاهده مشکلات آن‌هاست.
بعیدی نژاد همچنین عنوان کرد که بر اساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.
وی افزود: مردم مطمئن شده اند که سیاست این رسانه هادر پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف میان مردم و‌مسئولین و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.
به گزارش ایرنا، موج جدید بارش‌ها و احتمال بروز سیل در برخی از استان‌ها، اعلام وضعیت فوق العاده و آماده باش نیروهای امداد و نجات، ارتش و سپاه و کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی به سیل زدگان، مهم ترین دغدغه مردم و مسوولان است.
گرچه سیلاب در برخی نقاط کشور فروکش کرده است ، اما تلاش دولت و دستگاه های امدادرسان برای جبران خسارات ناشی از سیل و کاهش آلام مردم سیلزده در استان های مختلف ادامه دارد به طوری که امروز در جلسه هیات وزیران که به ریاست رییس جمهوری تشکیل شد بر کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی تاکید کردند.
در ادامه جلسه، آخرین ارزیابی‌های وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور از خسارات وارد شده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و لوازم زندگی، باغات و مزارع کشاورزی و واحدهای صنفی و صنعتی، تأسیسات زیربنایی و خدماتی در استان های سیل زده به استحضار هیات وزیران رسید و با اعطای کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان موافقت شد. اعطای این کمک ها با تکمیل ارزیابی های میدانی ادامه خواهد یافت.
جنگ رسانه ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول و یا موقعیت، با عضویت در شبکه های معاند و یا فعالیت تحت عنوان خبرنگار آزاد در این جنگ رسانه ای علیه ایران شرکت کرده اند، همه بی آبرو شده و یک عمر شرمنده ملت ایران خواهند گردید.
‏چطور می شود که انسان در سخت ترین شرایط تحریم، که با توجه به آثار آن به مثابه جنایت علیه بشریت است و در بزرگترین جنگ اقتصادی علیه کشورش، از همان آمریکا و سعودی و حامیانشان حقوق بگیرد و در شرایطی که مردم کشورش به بیشترین حمایت نیاز دارد، تلاش کند دشمنی جنایتکاران را توجیه نماید.
خوشبختانه براساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.مردم مطمئن شده اند که سیاست این رسانه ها در پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف میان مردم و‌ مسئولین و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.

شعار سال ، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:11فروردین 1398،کدخبر:83260797،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین