پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
مدیر دفتر اجتماعی استانداری کرمان در سال۵۸، گفت: انتخابات ۱۲ فروردین به گونه ای بود که هیچ گاه آن شور و شوق را ندیدم البته این بدان معنا نیست که هیچ گاه شور و شوقی نبوده است بلکه انتخابات ۱۲ فروردین استاندارد خاصی داشت که بعد از آن دیده نشد.

شعارسال: مدیر دفتر اجتماعی استانداری کرمان در سال۵۸، گفت: انتخابات ۱۲ فروردین به گونه ای بود که هیچ گاه آن شور و شوق را ندیدم البته این بدان معنا نیست که هیچ گاه شور و شوقی نبوده است بلکه انتخابات ۱۲ فروردین استاندارد خاصی داشت که بعد از آن دیده نشد.

سید محمد علی گلاب زاده اکنون مدیر مرکز کرمان شناسی استان است، وی در روز های سال ۱۳۸۵ مدیر دفتر اجتماعی استانداری کرمان را عهده دار بوده است.

در آن سال ها او مسئولیت همه ی انتخابات و مهم تر از همه انتخابات ۱۲ فروردین را به عهده داشته است.

سید محمد علی گلاب زاده در رابطه با انتخابات ۱۲ فروردین آن سال می گوید: حضور وسیع مردم را در آن سال شاهد بودم و کسی که از ابتدا تا انتها مرا در همراهی کرد آقای عطا احمدی بود.

گلاب زاده ادامه داد: در آن روز مجری انتخابات بودم ، بیشتر وقتم در دفترم صرف شد چرا که باید به انتخابات رسیدگی می کردم از جمله آن که با تهران و با حوزه های انتخاباتی کرمان در ارتباط بودم تا قبوض در این حوزه ها کم نشود.

وی افزود: در چند حوزه ای که رفتم جمعیت موج می زد و استقبال به گونه ای بود که هیچ گاه آن شور و شوق را ندیدم البته این بدان معنا نیست که هیچ گاه شور و شوقی نبوده است بلکه انتخابات ۱۲ فروردین استاندارد خاصی داشت که بعد از آن دیده نشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری راه آرمان کرمان ، تاریخ انتشار : 12فروردین 1398 ، کدخبر:24986 www.armanekerman.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین